Ballorig, leuk?

Wij hebben hier in Den Helder een Ballorig. :dance:

Zoveel speeltuinen hebben we hier niet, elk geval niet voor Riley.

Is Ballorig leuk voor Riley? voor zijn leeftijd?

Ballorig is leuk! Ligt er wel een beetje aan welke. Die in Heerhugowaard vind ik persoonlijk niet leuk (al gaat het natuurlijk erom wat de kinderen ervan vinden). Hier in Hoorn zit er ook één sinds een paar maanden, en die is heel leuk. Ook een afgeschermd gedeelte voor de kleintjes tot vijf jaar met allemaal grote zachte blokken en ballen en afgezet met een soort zacht verend materiaal waar ze overheen kunnen kruipen, een grote ballenbak en een kruipdoor-sluipdoor voor de kleintjes, en een springkussen(tje). Dat hebben alle Ballorig vestigingen overigens. Dus ik denk dat het voor hem wel leuk is, ja :smiley:

Hier in Den Helder, wat ik las :

Peuterochtend

Voor de kinderen van 0 t/m 4 jaar hebben wij een aparte speelruimte. Naast het Peuteruitje voor groepen is er ook een arrangement voor individuele peuters.

Ballorig in Den Helder is leuk! :thumbup:

Ik ben er wel eens geweest met mijn werk.

Er is idd een afgesloten stukje voor de kleinere kinderen. Alleen de grotere kids lopen er gewoon door heen :thumbdown: Word niet opgelet.

Er is wel, helemaal in de hoek, een soort van ballenbak waar alleen kids van 0-5 in mogen. Maar ik vind daar nog een heel verschil in zitten.

Maar ik zou ballorig net iets te groot vinden voor Riley’s leeftijd. Zou meer vanaf 1,5 jaar denken.

voor zijn leeftijd vind ik het zelf nog net niks… komt ook omdat onze kinderen op die leeftijd nog niks doen wat op lopen lijkt haha laat staan dat ze een beetje klauteren.

Maar op zich is Ballorig :thumbup:

Er is idd een stukje voor de kleintjes, wij zijn op een maandagmorgen geweest, was het er heerlijk rustig (we waren bijna de enige :thumbup: )

Ik zou dus niet een al te druk moment uitzoeken, dan is hij nog wel erg klein denk ik.

We willen ook doordeweeks gaan als het geen vakantie is zeg maar.

Riley begint te stappen, en klautert wel. (Hij vind trapen lopen in onze flat met toezicht uiteraard erg leuk), ook op dingen klimmen is zijn ding.

Dat er geen toezicht gehouden word, weet ik, ik ben er 1x geweest, maar niet zwanger ook, dus niet opgelet eigenlijk.

Ik houd zelf uiteraard toezicht, en Roy gaat zeker mee. (toch 4paar ogen dan)

Hier is een peuterochtend van 9 tot 12 voor 4 euro. Ben voor het eerst geweest toen R ong. 1.5 was en hij vond het erg leuk. Had niets met hem te doen kroop alle kanten op! (Ja, hij liep toen nog niet 8) ) En heerlijk slapen na die tijd :inlove:

Nu die wat ouder is neem ik hem ook gewoon mee in het grote klimgedeelte en op de grote trampoline’s.

Het verschilt echt per kind…hier kwamen beide kids al vroeg in indoorspeeltuinen…Jo kroop gewoon rond door de kinderbox…zeker toen hij kon lopen of een beetje schuivelen had hij er echt wel wat aan…

Alleen al het rondhangen en kijken naar andere kids was soms al genoeg…

Met 1 jaar liepen ze beide,dus konden ze er juist al wat mee…beetje hobbelen op de luchtkussen en ze lagen in een deuk…

Verschilt denk ik per kind…zijn niet vaak geweest,maar zeker toen Jo ouder werd ging Eli automatisch mee…die heeft er ook altijd wat aan gehad…

ja hoor zeker leuk. Ook als hij nog niet kan lopen. Ivan was 13 maand toen we voor het eerst heen gingen. Kruipend en klauterend kwam hij overal :thumbup:

Ok, gaan we van de week eens heen, na mijn werk!! :thumbup:

Ja Ballorig is kei leuk! :thumbup:

Ben benieuwd wat R.iley er van vind…,

Ballorig is super leuk :inlove:

mijn kids vinden het geweldig :mrgreen:

die van mij ook :lol: (enne ik doe gewoon mee hoor, klimmen, klauteren, ik lijk zelf weer helemaal kind in zo’n speeltuin :oops: )

ik zou met zijn leeftijd iig voor de peuterochtend gaan, hij is het na een paar uur wel zat en dan vind ik het zonde om het volle bedrag te betalen :shifty:

Jasly vond Ballorig helemaal het einde!!!

Ze was echt helemaal in dr wereld en had echt lol!

Wel moest ik bij die dingen die zijn voor wat oudere kindjes met haar meelopen kruipen en klauteren!!!

wel erg goed voor je conditie hoor!!! :wink: