Ballonnen, niet zo veilig...

@jewel wrote:

Hahaha Karin, wat bedoel je nou? :wink:

Ik bedoel dat ik het al eerder heb gehoort van mn schoonmoeder. Die zei het ook al. Had ze gehoort in het nieuws volgens mij. Maar is al een tijd geleden. Ik wist het ook niet van te voren. En was dus erg vebaast.Omdat ik het niet wist. Net zoals jullie. Daarom ben ik ook wat voorzichtiger geworden met balonnen.Snap je me nu Jewel? Hahahahaha

Je had gelijk hoor.

@S@nne wrote:

@karin wrote:
Wat bedoelen jullie daar nou weer mee., :think:

Dat moeten jullie me nu toch echt even gaan uitleggen?Een gespleten persoonlijkheid? Sorry maar ik snap jullie nou even niet.

Wat ik zei dat is zo hoor. !!! Wat is daar raar of mis aan?

Het staat er gewoon grappig als je het heel bewust leest:

@karin wrote:
Dat wist ik. Ik had er al eerder van gehoort.

Ik wist het ook niet. En was best verbaast.

OOhhh nu zie ik het .Hahaha.

Dat is idd wel wat raar geschreven ja. bedankt even voor jullie uitleg. Want ik snapte het even niet.

Aha, nu begrijp ik het! :thumbup:

@jewel wrote:

Aha, nu begrijp ik het! :thumbup:

Ok dan :wink:

pfff weer iets geleerd zeg,en wat erg ik hoop dat het beter gaat met zn oog Jewel,voor het zelfde geld kan je door die zooi gewoon je oog kwijtraken brrr aleen de gedachte al :hand:

En geloof best dat het ergens op de verpakking staat,maar er mag voor mij wel meer aandacht aan besteed worden,ieder kind is er gek van en zoals ik hier lees willen ze allemaal balonnen ,hier het zelfde,ik was zelf geen fan van ben bang van klappen ervan :shifty:

Ik schei er ook mee uit,want ja als je eraan zit met je mond pik je ook al wat mee,en garantie met zo’n pomp dat ie niet klap-t in je gezicht heb je ook niet ,

thx voor de tip,die helaas na zoiets moest komen ,hopelijk is het snel verholpen

gr ursula

:shock:

Ja Missnorris en Pino, dat verwacht je toch niet he?

Ik was ook verbijsterd toen ik het hoorde… :shock:

En het is zo jammer…de kinderen spelen er zo graag mee.

Met het oog van de man van m’n vriendin gaat het gelukkig iets beter, het wordt minder rood…dus de oogarts is hopelijk niet nodig!

Jess, aha ja diegene over wie ik het had moet ook smeren met zalf.

Ze zeiden dat als het niet weg zou gaan, ze de poeder van het hoornvlies moeten gaan verwijderen…jakkes, daar moet je toch niet aan denken. Een oog is al zo teer… :?