Ballon helium?

Hallo,



Wij gaan z.s.m afscheid nemen van de speen van onze dochter. En zij wou hem zelf aan een ballon doen, zodat de speen kan vliegen naar de kindjes die zelf geen speen kunnen betalen. :mrgreen:

Maar in mijn beleving kan ik die ballonnen alleen op markten/braderiën kopen. Of hebben jullie een idee waar of in welke winkel ik die nog meer zou kunnen kopen?



Groetjes,

Ingrid

In het ziekenhuis :lol: .

maar dat wordt wel een duur grapje denk ik.

@Tamma wrote:

In het ziekenhuis :lol: .

maar dat wordt wel een duur grapje denk ik.




hahah ja dat is wel heel duur…

Hmmm nou even een andere oplossing verzinnen :think:

Tja, er zijn ook van die balloncadeauwinkels, waar je ze krijgt. Maar dat zal net zo duur zijn als in het zh, lijkt me…

heeft de expoo ze niet?? :think:

een feestwinkel … :thumbup:

@miranda wrote:

een feestwinkel … :thumbup:






Ja klopt, daar heb je ze in alle soorten en maten! :mrgreen:

Feestwinkel inderdaad, ik had er laatst 1 voor Jayden’s verjaardag 3,95 geloof ik :think: :think:

De tips zijn al gezegt. Maar ik wil even zeggen wat een leuk idee van je dochter om het zo te doen. :thumbup:

Origineel! Bij ons op het station verkopen ze ze ook, in een bloemenkiosk…

met een vuurpijl afsteken?

@karin wrote:

De tips zijn al gezegt. Maar ik wil even zeggen wat een leuk idee van je dochter om het zo te doen. :thumbup:




vind ik ook!! :thumbup: :thumbup:



(zo aan je avatar te zien weet ik al precies hoe ze staat te kijken dan :wink: )

@Mutsie86 wrote:

@karin wrote:
De tips zijn al gezegt. Maar ik wil even zeggen wat een leuk idee van je dochter om het zo te doen. :thumbup:




vind ik ook!! :thumbup: :thumbup:



(zo aan je avatar te zien weet ik al precies hoe ze staat te kijken dan :wink: )




Ja idd. :thumbup:

@karin wrote:

De tips zijn al gezegt. Maar ik wil even zeggen wat een leuk idee van je dochter om het zo te doen. :thumbup:
Dit heb ik ter sprake gebracht in mijn topic over het wegnemen van de speen :wink:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=56931&start=0

@Mama_jeanet wrote:

@karin wrote:
De tips zijn al gezegt. Maar ik wil even zeggen wat een leuk idee van je dochter om het zo te doen. :thumbup:
Dit heb ik ter sprake gebracht in mijn topic over het wegnemen van de speen :wink:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=56931&start=0




Ik had dat idee al bedacht toen ik nog werkzaam was op het kdv :wink:



Ik ga maar eens langs een station denk ik