Mijn mannetje heeft 1 balletje niet ingedaald, dit was al met de geboorte zo. Arts van CB verwacht het nu ook niet meer, dus verwijsbrief gekregen voor HA.
Heeft iemand ervaring met de gang van zaken en met zo’n operatieve ingreep?
ja en de jongetjes merken er niet zo veel van en het is met een mini sneedje verholpen en mama (ik) en oma hadden er meer moeite mee
vooral met de narcose zo raar zoon slap kindje in je armen en hem af moeten geven en zoon klein kindje in zoon groot ziekenhuis bed met een naald in de arm enz
maar eten plassen en mogen weer naar huis
mogen niet fietsen en rennen de eerste dagen maar dat houd je bijna niet tegen
en mijn zoon had er een liesbreuk bij de meteen verholpen is
Oh ja dat geloof ik meteen, dat het voor ons erger is dan voor hem. Brr lijkt me echt nog niet wat
Maar uit jouw verhaal begrijp ik dat jouw zoontje wel een stuk ouder was tijdens de ingreep?
ik weet het niet zeker maar mij staat nog iets bij van de vrouw van moeders voor moeders dat hun ook medicijnen maken voor het indalen van de balletjes wil het zo eerst even na zoeken :think: :think: :think: :oops: :? of heb ik het nu helemaal mis
Ik vind 9 maanden wel erg jong nog voor deze beslissing van de ha.
Bjorn zijn balletjes schieten heen en weer. Zijn nu al 4 keer bij de uroloog geweest en die wacht elke keer een half jaar of het vanzelf gaat en hij is nu bijna 4.
Kon geen kwaad volgens hem
Karin, maar zijn balletjes zijn dus wel ingedaald geweest? Hier is 1 balletje er dus nog nooit geweest.
Juudje, vind hem ook wel jong, weet ook niet wat de HA gaat zeggen. Maar anderzijds, als hij dan toch geholpen moet worden, dan liever zo jong, dan heeft hij er ook het minste van in de gaten
Ja ze schieten heen en weer. Als hij ligt zijn ze beneden en als hij staat trekken ze naar boven.
Ik denk dat de HA je doorstuurd naar de uroloog en die zal wel kijken. Denk niet dat ze het gelijk zullen doen.
dat klopt voor dat hij voor een ingreep in aan merking komt is hij een jaar of 2 want je heb eerst nog een jaar af en toe en afspraak met de uroloog en dan word pas een ingreep geplant
dus je bent zo een jaar verder en is hij ook iets groter