ballenbak of tent voor thuis

Ik ben op zoek naar een ballenbak of tent, zo’n klein ding voor thuis. Maar bevalt dat, is dat niet te klein…??

Bij de lidl komt er maandag eentje in de aanbieding van 105 bij 118 cm met 250 ballen, 30 euro…

bij intertoys heb je ze van 1 bij 1 meter met 50 ballen voor 25 euro, maar voor die 5 euro heb ik liever een grotere met veel meer ballen… :wink:

maar hoe bevalt het? wie heeft er een?

ik heb er 1, staat op zijn kamertje, maar hoe groot die is weet ik niet.

hij vind het iig wel leuk!!

Wij hebben er 1 gehad, maar ik heb het gauw weer weggedaan… wat een ondingen zijn het.

De tentjes zijn mega flexibel en dus gingen onze kinderen ermee aan de haal.

Ook vond ik de ballen (wij hadden er ook 200) OVERAL in huis terug, gek werd ik ervan.

Ja, ik ben nu eenmaal niet zo’n moeder die erbovenop staat en steeds roept… ballen in de tent houden ofzo.

Ik laat ze dan ook spelen en kon vervolgens het hele huis rond om de ballen weer bijeen te halen.

Niks voor mij, werd er kriegel van en dus snel weer de deur uit.

Kinderen missen het niet hoor, nu is juist de ballenbak bij Ikea des te leuker als we erheen gaan.

Dus ik zou die 30 euro aan iets anders uitgeven, iets waar jij minder irritatie van hebt en je kinderen langer plezier… :oops:

Ziet er leuk uit.

Wij hadden er 1 maar deze al gauw weg gedaan omdat we gek werden van alle ballen door het hele huis heen.

Ik gebruik ze alleen buiten…dan zet ik het speelhuistentding op en gooi er een zooi ballen in.

Binnen speelt ze er dus niet mee

@Cell wrote:

Wij hebben er 1 gehad, maar ik heb het gauw weer weggedaan… wat een ondingen zijn het.

Ook vond ik de ballen (wij hadden er ook 200) OVERAL in huis terug, gek werd ik ervan.

Zelfde hier..Overal die ballen :shifty:

@Emma wrote:

Ik ben op zoek naar een ballenbak of tent, zo’n klein ding voor thuis. Maar bevalt dat, is dat niet te klein…??

Bij de lidl komt er maandag eentje in de aanbieding van 105 bij 118 cm met 250 ballen, 30 euro…

bij intertoys heb je ze van 1 bij 1 meter met 50 ballen voor 25 euro, maar voor die 5 euro heb ik liever een grotere met veel meer ballen… :wink:

maar hoe bevalt het? wie heeft er een?

mijn meisje krijgt die van de Lidl voor haar verjaardag. ik heb dus geen idee of het wat maar ziet er goed uit, ik hoop dat mijn meisje het ook leuk gaat vinden :smiley: en als ik het binnen een chaos gaat worden dan zet ik hem ook maar buiten neer :mrgreen:

nu in de winter gebruiken ze de tent wel als speelhuisje… slepen er een kleed in en een paar boeken en vermaken zich kostelijk.

De ballen mogen in de zomer weer mee de tuin in :thumbup:

Oveirgens hebben wij zo eentje van 1x1 meter maar was toen 10 euro in de aanbieding.

ik heb zooo’n net kind haha die ballen blijven altijd gewoon in de tent. Maar goed komt misschien ook omdat hij er vaak alleen in speelt. En het staat op zijn eigen kamer, dus speelt er niet vaak in. Mocht het zo zijn dat er een paar uit liggen moet hij ze tohc weer zelf opruimen…

hmm we moeten er nog maar eens over na denken dus :mrgreen:

wij hebben een klein tentje, die je makkelijk in elkaar kan zetten… geen ballen, dan zouden ze overal door huis liggen en daar kan ik niet tegen :mrgreen:

wij hebben een ballenbak buiten

1000 ballen in een groot zwembad in de zomer

met een zeil als het regent en wordt het weer echt weer minder ruimen we hem op in de schuur

kunnen er hier dus alleen in de lente zomer mee spelen maar ach dan blijft het leuk

de kids hier zijn er dol op

Wij hebben hem bij Intertoys gekocht in de aanbieding voor 15 euro.

Hij is inderdaad niet zo groot en er zitten niet zoveel ballen in, maar wel erg leuk!

Hier een succes dus.

We gebruiken hem wel alleen buiten, en met wind waait hij soms weg. Dat is dan wel weer een nadeel.

@Madre wrote:

@Cell wrote:

Zelfde hier..Overal die ballen :shifty:

Hier ook, plus 2 honden die ze nog eens kapot kauwen. Lara had hem gekregen, maar hier was ie snel weer de deur uit.

Hier een tentje gehad zonder ballen…bij de DA weg…een tentje met een deurtje,ramen…postkantoor aan ene kant,winkel aan andere kant…heel leuk en kost rond de 10 euro…Heb hem laatst nog zien liggen in de winkel hier…