balen

ik had voor onze oudste voor op school een speciale tassenhanger laten maken.

Dus dacht ik voor de jongste laat ik dat ook doen.



Over en weer gemaild, beetje uitgelegd wat ik wil (en hun gevraagd wat hun in gedachte hadden)



nou uiteindelijk factuur gekregen (die toch een stuk duurder uitviel dan ik verwachte, maar okay, we zijn over en weer even bezig geweest met mailen dus dacht… ach als het mooi is dan is het ook goed)



krijg ik m binnen… wat een tegenvaller zeg… blijkbaar hebben hun een heen ander idee over zoiets als ik… :?



pff baal er wel van… er zouden bedeltjes aan zitten… ja 2 … van die plastic dingen… :?



pfff moest het even kwijt…

oei kan me voorstellen dat je dan baalt…plastic bedels, en maar 2 :? Was dit dan hetzelfde bedrijf als waar je de eerste tassenhanger vandaan hebt? (eh…ik weet eigenlijk helemaal niet wat het is…hangt het aan je tas voor de sier? :oops: ) Kunnen ze hem nog aanpassen ofzo, aangezien hij toch duurder uitviel?

Wat jammer zeg, maar als je niet tevreden bent zou ik dat gewoon laten weten hoor, zeker als je er veel voor betaald hebt!

ja is van hetzelfde bedrijf als de 1e.



alleen hadden was het bij de oudste dat ze alleen een naamhanger hebben gemaakt (dus een touwtje met de naam eraan en wat lintje)



is is het dat het mooi gemaakt wordt met kralen, slingertje enzo en dan bedeltjes.



ik dacht ook van nou als deze voor de jongste leuk is, dan bestel ik er voor de oudste ook een nieuwe



maar jeetje wat valt dit tegen zeg… ik had het onderhand nog wel zelf kunnen maken voor 1/5 van de prijs…

@Lune wrote:

Wat jammer zeg, maar als je niet tevreden bent zou ik dat gewoon laten weten hoor, zeker als je er veel voor betaald hebt!




mailtje is al verstuurd… :wink:



en verwacht wel dat ze het oplossen… (alleen staat er op de website dat op gemaakte en persoonlijke hangers niet retour kunnen, maar ik heb zoiets… die ene slinger gebruik je maar voor de goede…)



maar ik wacht gewoon even geduldig :liar: af…



het zal wel goed aflopen… maar dat wil niet zeggen dat ik niet baal…



ik zal straks een foto maken van een tassen hanger… dan weten jullie wat ik bedoel



ik vind het wel handig voor op school. dan kunnen de kinderen hun eigen tas herkennen (tussen al die prinsessentassen) en de leidsters zien ook meteen van wie die is…

dat is dan helemaal balen, als je het zo zelf kunt maken. Paar bedels van de hobbywinkel eraan (daar hebben ze echt veel zag ik laatst, erg mooie)…wat ga je nu doen dan?

ow ik zie het al, geduldig afwachten op het antwoord van je mail :mrgreen: succes!

dat is balen ja,

hopelijk vinden ze er snel een oplossing voor…

nog geen reactie… :think: