Balen!!!!

Mijn internet ligt er weer eens uit! :wall:

Ik zat van de week op internet en ineens gaf de pc aan dat er geen verbinding was omdat 1 van de metwerkkabels niet zou zijn aangesloten.

Ik alles grondig nagekeken maar het zat precies zoals voorheen dus ik denk; ik reset het modem een keer.

FOUT!

daarna had ik dus ook geen (kabel) telefoon meer!

Ik kan dus niet bellen naar @Home, omdat ik maar een prepaid heb en geen abonnement.

Ik vind het in zo’n geval echt triets dat er geen 0800 nummers meer bestaan voor als je hulp nodig hebt. Je betaald immers al genoeg abonnementskosten e.d toch?

Nu heb ik gister maar een mailtje gestuurd en gevraagd wat ik nu moet doen want ik wil mn internet toch wel rap terug!!!

Het zal wel zo zijn dat ik (alweer) een nieuwe internetkabel moet gaan kopen… :think:

ships zeg… niets zo erg als wanneer het niet werkt! :wall:

@Rooike wrote:

Mijn internet ligt er weer eens uit! :wall:

Ik zat van de week op internet en ineens gaf de pc aan dat er geen verbinding was omdat 1 van de metwerkkabels niet zou zijn aangesloten.

Ik alles grondig nagekeken maar het zat precies zoals voorheen dus ik denk; ik reset het modem een keer.

FOUT!

daarna had ik dus ook geen (kabel) telefoon meer!

Ik kan dus niet bellen naar @Home, omdat ik maar een prepaid heb en geen abonnement.

Ik vind het in zo’n geval echt triets dat er geen 0800 nummers meer bestaan voor als je hulp nodig hebt. Je betaald immers al genoeg abonnementskosten e.d toch?

Nu heb ik gister maar een mailtje gestuurd en gevraagd wat ik nu moet doen want ik wil mn internet toch wel rap terug!!!

Het zal wel zo zijn dat ik (alweer) een nieuwe internetkabel moet gaan kopen… :think:




Oh dit lijkt zo erg op ons verhaal :shock:

Ook wij geen internet…gereset…poef…alles weg.



We hebben alles bij elkaar een half jaar @home gehad en daarvan hebben we welgeteld een week kunnen bellen :wall:

We hebben ook aal precpaidkosten een enorm bedrag uitgegeven, zonder resultaat.

We zijn toen verhuisd en hebben alles opgezegd omdat zij niet konden leveren, ben ik blij dat ik daar vanaf ben zeg.



Uiteindelijk bleek het te liggen aan het feit dat er 2 abonnementen open stonden op ons adres, dat van ons en dat van de vorige bewoner…gezien die niet betaalde hebben ze alles maar afgesloten :think:

Tja, is ook lastig om te betalen voor een adres waar je geen aansluiting voor hebt :?

Ze sturen me deze week een ander modem toe, en daarna kan ik vast nog eens enkele minuten aan de foon hangen.

was gister met een kleine tien minuten per gsm bijna 13 euro kwijt!!!



ben benieuwd…

Ik heb gister een andere kabel gekocht maar daar lag het dus niet aan, mn modem was gewoon kapot :think:

20 euro kabel, en 13 euro telefoonkosten… tjeetje zeg…