Balen

Bah ik baal als een stekker.

Mijn hub heeft een eigen koeriersbedrijf wat in gehuurd wordt door TNT.

Hij rijdt vanmiddag naar een postkantoor om geld af te storten.

Rijdt een parkeerplaats op en ziet dat het een invalide parkeerplaats is. Hij zet de bus in zijn achteruit en is dus al klem gezet door de politie. Hij verteld dat ie het te laat heeft gezien. Maar hij mag zijn verhaal niet eens doen. Hij is de bus nog niet uit geweest of niets. Wilde de bus weg zetten maar zonder pardon boete van 130 euries. Naast hem staat ook een bus. Die ook op een ivalide ppl staat en ook geen kaart heeft krijgt geen boete.

Wij staan nooit op ivalideppl’s omdat wij goed gezond zijn. Maar nu was het ff een foutje die hub gelijk wilde herstellen maar daar kreeg ie niet eens de kans voor. Hij is dus vandaag voor niets aan het werk geweest.

x Coor

naja zeg… :shock: je kunt hiertegen in bezwaar gaan he, en zeggen wat het verhaal was… Zou ik in elk geval wel doen… wat belachelijk zeg…

Jeetje zeg wat ontzettend stom! Ik zou ook proberen bezwaar te maken hoor…

Schandalig! :shock:

Bezwaar maken…mijn vriendin heeft ooit ook eens zeeeer onterecht een boete gekregen en is nu nog steeds bezig…ze laat het voorkomen (rechter).

Jeetje laat ze boeven gaan vangen. Wat een achterlijk iets dit zeg.

Gr Marielle :vlinder:

hebben ze niks beter te doen :roll: :evil: :naughty:

wat belachelijk zeg!

ja, maar je lijkt dan natuurlijk wel heel stoer, met je pet op en je zwaailampen!

Naja dit slaat echt nergens op. Ik was me toch uit mn dak gegaan denk ik! En had de namen van de agenten gevraagd en dan meteen een klacht ingediend :evil:

Jeetje wat belachelijk, zeker omdat hij zn bus niet uitgekomen is nou ja zeg :naughty: ik zou zeker bezwaar maken

Belachelijk zeg!

Liefs Moirah

als je wat in de winkel steelt en in je tas stopt, mogen ze je pas pakken voorbij de kassa. dus… het is belachelijk als je man nog niet eens is uit gestapt en een boete krijgt!

zou zeker bezwaar maken!

idd ga echte boeven vangen :evil:

:evil: ik zou ook zeker wel bwzwaar tekenen :evil:

Wat een belachelijk gedoe zeg !!! :twisted:

wat schandalig zeg :evil: ze hadden zeker zin om iemand te treiteren?

ik zou hier zeker geen genoegen mee nemen,

marielle; je zei laat ze boeven gaan vangen :thumbup: vindt ik ook, maar het gekke is die laten ze gaan, waarschijnlijk bangigheid, ze schijten er voor in hun broek :silenced: maar tegen de brave burger daar vinden ze het wel leuk om machtsvertoon tegen te gebruiken, bah :snooty:

gr mel

Ik zou hem niet betalen :snooty: en bezwaar maken!!!

wel betalen… en dan bezwaar maken… anders komt er zo nog een boete bij (zo werkt het nu eenmaal).

Het is in mijn ogen niet verboden om “even” op een invalidenparkeerplaats te komen. Wel verboden om te parkeren… maar dat doe je toch alleen maar als je het voertuig verlaat???

http://www.onlinetheorieles.nl/Les_12:_Het_stilstaan_en_parkeren_met_de_auto/

voor een lesje…

klopt … je mag niet “parkeren”.

idd… absoluut bezwqaar aandienen… belachelijk zeg… :wall:

Nee maar als je deze site leest doe je dat als je de auto verlaat en dat deed hub dus niet.

Hij heeft er al met al misschien 2 minuten gestaan dat was incl het uitschrijven van de boete.

Ga toch eens een bezwaar schrijven.

Kijken wat ze er van zeggen.

De tago er ff bij en dan zien wat de rechter er van zegt

x

:thumbdown: Dat slaat nergens op…vuilakken :silenced: :twisted: