Bakugans kwijt...

Dit is hier vrij ‘in’ nu.

Dit weekend kreeg Broes 2 bakugans en Senne ook één.

Ze waren er erg blij mee, vooral Broes, die al wat ouder is en er al heel lang naar vroeg, hij wilde dat zo graag.

Het was 14 euro voor 3 zo’n bakugans, wat vrij duur is voor zo’n onnozel balletje vind ik.

Zijn papa had dat zaterdag mee voor hen als verassing.

Nu had Broes vandaag blijkbaar zijn 2 bakugans mee naar school…

Toen ik hem ging halen begon hij te huilen, W. had zijn bakugan uit zijn boekentas gestolen…

Ik terug naar de juf, juf boos en bakugan terug,… hij heeft hem zelf in zijn boekentas gegooid maar zijn boekentas niet dicht gedaan…

In de auto zocht hij hem, en kwijt… :frowning:

Huilen natuurlijk…

Thuis vroeg ik naar die andere bakugan, had hij die blijkbaar aan een ander kindje gegeven maar die zou hem wel terug geven…

Ik ben terug gegaan naar school en in de opvang zat dat kindje, die geen bakugan had…

Thuis wist hij het niet meer.

Ik was tamelijk boos en hij heel verdrietig.

Nu wil ik hem uit principe geen nieuwe bakugan geven, hij moet leren dat hij goed voor zijn dingen moet zorgen en geen speelgoed mee mag doen naar school,… en vooral niet aan andere kindjes uitdelen, hij gaat van de goeie wil van de kindjes uit, dat ze dat wel zullen terug geven maar dat is vaak niet zo dan.

Aan de andere kant vind ik het ook enorm zielig voor hem, hij was er zo in de wolken van.

Wat zouden jullie doen? :think:

Inderdaad heel erg zielig… :frowning: … als hij het kwijtraakt omdat hij slordig is, vind ik dat hij het inderdaad moet leren…

Maar als hij het aan een ander kindje leent die het dan niet teruggeft, of kwijtraakt… tja… dan straf je hem eigenlijk voor zijn liefheid.



Persoonlijk zou ik hem 1 bakugan geven, met de dringende boodschap om hem alleen aan kinderen uit te lenen die er zuinig op zijn (en hem teruggeven) Ik zou er ook duidelijk bij zeggen dat hij niet weer een nieuwe krijgt als hij deze kwijtraakt.

En die andere…tja…misschien terugverdienen? Ik weet niet hoe oud hij is? Misschien door kleine klusjes in huis??

Dan leert hij de waarde van zijn speelgoed.

Ik denk dat ik hem er toch maar weer één koop, ik vind het zo zielig voor hem, hij was er zo ontzettend blij mee en voor een kind kan zoiets kleins al zoveel betekenen, dat doet mij pijn om hem zo verdrietig te zien.

Hij wordt woensdag 5 jaar, mss zijn kleine klusjes wel een goed idee.

Ik denk dat ik woensdagmorgen om zo’n bakugan ga gaan om hem op zijn verjaardag toch nog mee te verassen… :think:

Als ik zo zijn foto bekijk is het geloof ik ook wel erg moeilijk om zo’n koppie wat te weigeren :slight_smile:



Zomaar een vraagje… Broes kreeg er van pappa 2 en Senne 1… is dat omdat Broes ouder is?

Misschien een beetje bemoeizuchtig, maar ik ben toch benieuwd…ik begreep dan eigenlijk niet zo goed aan je verhaal.

Papa had Cas ook één gegeven maar toen bleek dat Cas eigenlijk nog wat te klein is en dus mocht Broes, de oudste, voor de bakugan van Cas zorgen.

We hebben Senne toen ook nog één beloofd en dat was goed zo voor hen.

Ik heb gewoon op Google moeten zoeken wat een Bakugan is he :mrgreen:



Blij dat ik het niet kende… Ik blijf proberen het niet in huis te halen, samen met de POkemons e.d … Je mag blijven hopen als ouder toch :angel:

Pientje :wink: :thumbup:

Eénmaal ze naar school gaan zijn ze sowieso mee met alle nieuwe rages… heb hier al 2 schoollopende kindjes dus kun je moeilijk achterblijven toch? :angel:

Ik probeer daar niet in te overdrijven en doe ook niet zomaar mee en ook niet met alles.

Hij vroeg al heel lang om zo’n bakugan… en ja, opeens, … dat moederhart toch hé! :wink:



Hij heeft woensdag een bakugan gekregen voor zijn verjaardag van een klasgenootje.

Ik heb dezelfde gekocht, Broes kreeg die 2 dezelfde terug, zogezegd teruggevonden door de juf!

Senne heb ik één extra gegeven, omdat hij er tenslotte goed voor had gezorgd.

Ze zijn beiden tevreden en zo is het weer goed! :wink:

Nou ik moet eerlijk zeggen dat de kleine hier al 2 jaar naar school gaat en het gelukkig nog heel erg meevalt. Natuurlijk vinden ze CARS auto’s leuk, maar dat geld voor alle auto’s.



Goed dat ze allebei weer tevreden zijn, daar doe je het voor he :wink:

Kian heeft een heel blik vol bakugans, tja,… Maar van mij mag hij ze dus niet mee naar school omdat ik weet dat ze dan kwijt zijn.



Een vriendje van Kian had zijn hele blik met bakugans in de speeltuin laten staan. Weg natuurlijk. Verdrietig kind, boze mama…



Leuk joh al die rages…

Leuk Marion :angel: ALs ik een mooi t-shirt zie van een Bakugan krijgt ie hem van me :mrgreen: :mrgreen: Echt iets voor mij om dat te kopen hahahahaha

ik moest ook googlen geen idee wat het waren.

zou ze niet 1,2,3 voor tygo kopen…

weet niet … kwa gevoel vind ik het niks en 14 euro ?! wauw denk niet dat ik dat er voor over zou hebben

gelukkig heeft hij ze weer terug … wel leuk dat een kind met zoiets kleins zo ziels gelukkig kan zijn.

zet jezelf ook aan het denken aan wat we allemaal wel niet willen :smiley:

ik ken het ook niet… google bewijst zijn nut weer eens :mrgreen:

maar het is niet iets wat ik zou kopen, hou daar absoluut niet van…

das dan pech als ze het willen hebben…





maar goed heeft je zoontje niets aan.

volgende keer erop wijzen dat hij al eens zo’n ding kwijt is geraakt en nu dus niet meer mee naar buiten mag nemen.

geluukig heeft hij de zijne weer terug gekregen, dat is meestal niet het geval he.

M heeft er ook 3 kleine en 1 grote.

1 kleine is ook spoorloos :think:



Ik vind ze ook niks aan maar m is er dolblij mee en daarom koop ik ze wel voor hem.Als ouders hoef je er toch niet mee te gaan spelen!