Bakerzak

ff een stomme vraag, is een bakerzak gewoon een slaapzak maar dan de armsgaten dicht :think:



Als dat zo is, dan naai ik de gaten dicht … ik heb er 3 liggen maat 62/68 … zonde om niets mee te doen, toch :angel:

Ik zei het al mop…NEE…bakerzak heeft een hesje erin om te voorkomen dat je beeb niet in de zak wegzakt met haar koppie en niet draait in de zak…

Is wel erg belangrijk,niet mee klooien hoor,is echt niet veilig!

:-*

Goed dat ik het dus ff vraag :shifty:

Maar wie heeft een een bakerzak te koop?

Ik heb wel een bakerzak te koop maar is een blauw gestreepte.



x

Oh ik heb er 1 gekregen van TaMa :inlove:

wat een mooie vic :mrgreen:

Ja ik ben er ook heel blij mee, nu Sophie nog :lol:

Vandaag heeft ze er heel ff in geslapen, en nu maar blijven proberen :angel:

Uhm kan uit ervaring zeggen 2 is handiggggggggggg :shifty:

Ik had steeds stress met wassen…en op de dag moest ze hem aan maar hij moest weer droog zijn voor de avond :thumbdown:

Paar keer drama…toen een 2e gekocht :thumbup:

Ik heb een Swaddle me voor 's-avonds, toen een nieuwe gekocht … maar die is vanaf 7 kg en dus nog te groot voor Sophie :thumbdown:

Nu deze bakerzak voor overdags :angel: Als ze dit pikt, dan wil ik er nog 1 bij :angel:

Hoi!



hier ook de swaddle me geprobeerd en daarna de bakerzak. De swaddle me werkte bij Olivier tot 3 maanden daarna “wurmde” hij zich er gewoon uit (sterke vent :wink: :wink: )… Toen als tussenstap de bakerzak gebruikt. Werkte prima! Niet gewoon een slaapzak proberen te “vernaaien” want er zit inderdaad echt een speciaal hesje in wat voorkomt dat je beeb zich erin kan wurmen of erger…



Succes ermee! Ik bewaar de swaddle en de bakerzak nog want we hopen dat we over een tijdje een tweede gaan krijgen!



Groetjes M-J

Hier heeft Sophie het ooit gepresteerd om een voet dwars door de Swaddle Me :shock: te wurmen, ze was toen misschien 2 maanden :think:



Ik dacht dat hij te klein was en heb dus de opvolg gekocht, maar die is echt nog te groot, staat ook vanaf 7 kg en dat is ze dus nog lang niet … :thumbdown:

hoi



ja die opvolger is ook echt VEEL groter, en de beebs worden ook alleen maar sterker dus wij hebben die opvolger niet echt goed kunnen gebruiken!



Groetjes

Ligt er wel aan van welke stof je de opvolger hebt!

Ik heb dus gelijk de grotere gebruikt (nu was Celiza ook wel een redelijk beertje en al iets ouder toen ik ermee begon) van de flanel stof.

De fleece was iets groter die heb ik daarna gebruikt en die katoenen van t-shirt stof zeg maar die is echt groot!Die heb ik gebruikt om over te gaan naar de bakerzak…

Dus een redelijk verschil in dezelfde swaddle me doek puur door het materiaal!

Ik heb precies hetzelfde gekocht als ik al had, dus de flanel en hij is echt een stuk groter.

Langer zou geen probleem zijn, maar hij is ook te breed … dus hij sluit niet goed aan … maar nu is Sophie ook pas 5550 gram en dus geen 7 kg :wink:

Nog even een paar vraagjes over die swaddle me he.



Ik had eerst de preemie geleend en daarna de opvolger gekocht, maar in beide zakken wordt hij 's morgens wakker met zijn handjes naast zijn wangetjes. Of er steekt een been uit :roll:

Dat ding zet ik superstrak vast, maar hij krijgt het steeds weer voor elkaar. Is dat niet gevaarlijk??



En qua warmte, we hebben een fleece-versie en we slapen met het raam open. Hij heeft er enkel een romper onderaan. Ik trek het lakentje strak over hem heen maar ik durf hem dan geen deken meer te geven omdat ik bang ben dat hij het te warm heeft.

Hoe doen/deden jullie dat??

Celiza had ook altijd haar handjes boven eruit :inlove:

Kan volgens mij geen kwaad.

De fleece had ik ook wat ik deed was gewoon voelen in haar nekje…als daar geen zweet zit en het niet koud voelt is het goed…heb haar nog nooit horen klagen iig 8)