bakerpraatjes?

hoiii



mijn vriendin greep nog net niet een glas vruchtensap uit me handen .

er zat ananas is en dat zou de bevalling op gang kunnen brengen… ja ja ja nou drinkde afgelopen maanden al lekker die sapjes en euh laatste keer toen ik checkte lag er nog geen baby naast me :stuck_out_tongue:



geloven jullie in dit soort baker praatjes?



groetjess mir

Dat is wel heel overdreven hoor :snooty: je gaat heus niet bevallen van een glas vruchtensap! (anders durf ik te wedden dat ALLE decembermama’s nu naar de supermarkt zouden hollen voor een pak van het desbetreffende sap :lol:, including me! )



Je zou bevallen door een bepaalde stof die in VERSE ananas(hart) zit, maar ook dit is nooit bewezen… bij iedereen “werkt” iets anders, oftewel… bakerpraatjes blijven bakerpraatjes :wink:

Ik heb mij vanaf week 39/40 gek gegeten aan ananas, chinees en dronk

vaak Bitterlemon en tonic (dit zou allen de bevalling opwekken…

nou niets hoor !) Anoek is geboren bij bijna 42 weken zwangerschap :wink:

Geen enkel beval-bakerpraatje werkt voordat je kleine er al aantoe is om naar buiten te komen.

@joseetje wrote:

Geen enkel beval-bakerpraatje werkt voordat je kleine er al aantoe is om naar buiten te komen.




Zo is het ! :thumbup: :wink:

haha ik weet het dat het dd niet werkt voordat de baby er aan toe is… maar betrap wel iedereen erop dat ze het in de laatste weken gaanproberen including myself .



zoals van die ananas sap toen ze dat zei dacht ik wel ff bij iedere slok . van wie weet :lol: maar nu lees is dat het vers moet wezen :stuck_out_tongue:

@miranda433 wrote:

zoals van die ananas sap toen ze dat zei dacht ik wel ff bij iedere slok . van wie weet :lol: maar nu lees is dat het vers moet wezen :stuck_out_tongue:




en geen sap maar het hart van de (verse) ananas zeggen ze…

hahah zie je nou snap ik waarom het niet werkte :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

idd… alle decembermama’s zijn op dit moment de winkel aan het leeg kopen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



mijn ouders beginnen nu ook constant grappen te maken tegen mijn vriend…

hij zou elke dag met een banaan en een koekje klaar moeten gaan zitten en na een week het koekje weglaten… dan komt de kleine wel om te vragen waar zijn koekje is…



:lol: :lol: :lol: vind het wel humor… de enige die weet wanneer hij/zij komen gaat is de baby…

of je moet een keizersnee hebben gepland ofzo :think:

hahha die heb ik nog niet gehoord … :lol:

ga vanavond mooi me mannetje ff in de maling nemen en hem dit met een stalen gezicht voor stellen :lol:

nou bereid je dan maar voor die van mij had echt zoiets van :eh: die lui zijn gek… :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

het duurde even voordat ie door had dat hij in de maling werd genomen…

nou kunnen mijn ouders dit ook rustig heel serieus zeggen dat je denkt dat het echt waar is hoor…

ik mocht het hart van de ananas niet eten omdat het giftig zou zijn :think:



gr mel

precies wat Affie zegt: welk sap was dat? want als het echt zo zou werken dan ga ik het nú halen :mrgreen:

nee hoor, kinine zóu -als je er toch al klaar voor bent- het laatste zetje kunnen geven, maar waarom zou dat erg zijn? je bent toch al 37 weken?

gisteren op controle geweest en me man moest natuurlijk weer als amsterdammer lekker plat door de bocht vragen of het nou echt zo is dat sex de bevalling opwekt

zit je daaro met een rode boei



maar ze gaf serieus antwoord dat sex hebben het enige is dat de bevalling kan helpen het is wetenschappelijk volgens haar bewezen.

me man natuurlijk dolblij :stuck_out_tongue:

som zou je willen dat die gyno’s f hun mond hielden hahaha

Ja, seks zou inderdaad helpen om de bevalling op te wekken, maar daar hebben wij de vorige keer toch niks van gemerkt! Toen ik over tijd ging, hebben we echt tegen de sterren op ge… (vond ik geen probleem, want ik was mijn hele zwangerschap door zo geil als wat), maar het haalde niks uit. Uiteindelijk hebben ze me moeten inleiden wegens complicaties (9 dagen na uitgerekende datum).

nou wij hebben er ook niets van gemerkt hoor (dat sex zou helpen…) :roll: