bakerpraatjes welke kloppen

Hoihoi

Ik las op het internet een lijstje met bakerpraatjes. Sommige waren erg lachwekkend maar er stond er ook eentje tussen die toch wel klopt. Bij mij in iedergeval wel. Die ging er over dat op het moment dat je zwanger bent katten niet meer bij je weg te slaan zijn en graag op je buik willen liggen.

Zowel bij mijn vorige als nu klopt dit. Onze poes ligt het liefst nu op mijn buik. Ik vindt dat minder maar ze blijft net zolang draaien tot ze ergens in de buurt van mijn buik ligt :smiley:

wie heeft dit ook

groetjes

marlies

Bij de oudste droeg ik vooral vanzij (een meisje)Eigenlijk werd ik bij haar gewoon overal dik niet gek als je ruim 35 kilo aankomt :oops:

en van Yari echt duidelijk van voren (een jongen)

Verder niet echt iets wat bij mij van toepassing was geloof ik, als ik nog iets anders kan bedenken dan hoor je het :wink:

Oh trouwens van die katten dat klopt inderdaad, volgens mij hebben honden dit ook maar dat weet ik niet uit ervaring.

@mamma van sharondenise wrote:

Bij de oudste droeg ik vooral vanzij (een meisje)Eigenlijk werd ik bij haar gewoon overal dik niet gek als je ruim 35 kilo aankomt :oops:

Ik heb het juist omgekeerd; ik droeg bij mijn dochter vooral van voren en bij mijn zoon aan alle kanten.
En mijn katten vinden me ook niet echt boeiender dan normaal eigenlijk, maar dat kan eraan liggen dat het twee oude sufkoppen zijn. :mrgreen:

bij mijn oudste hadden we nog een kat en die kwam idd meer op mijn buik liggen normaal lag hij half in mijn nek :mrgreen:

en toen ik weeen had lag hij ook boven op mijn buik en niemand kon hem weg jagen toen de vk even wou kijken hoe ver ik was moesten ze hem van me af halen en hij klampte zich vast met zijn nagels had hele krassen over mijn borst heen hij wou persee bij me blijven :inlove:

en verder klopten de praatjes niet echt geloof ik heb bij alle 3 me meiden anders gedragen

bij ons was de hond erg aanhankelijk.

wij hebben een jongen en een meisje en ik heb 2 dezelfde zwangerschappen en 2 dezelfde bevallingen gehad!!

Mijn katten boeit t echt niks dat ik zwanger ben, lopen gerust met hele gewicht (en dat is heel wat) over mijn buik heen…

Mijn kat doet er ALLES aan om maar onder de deken tegen mijn buik aan te liggen …

@Aleta wrote:

Ik heb het juist omgekeerd; ik droeg bij mijn dochter vooral van voren en bij mijn zoon aan alle kanten.

hier idd ook bij een meisje netjes alles voor dragend en bij een jongetje heb ik rondom gedragen.

De kat van mijn overburen is niet bij me weg te slaan :? elke keer als ik met de auto thuiskom van mijn werk, staat ie me al op te wachten en wil met me mee naar binnen. Niet echt handig, aangezien onze hond niet zo dol is op katten… :roll:

Bij mij liggen de katten niet op mijn buik, terwijl één van de twee het normaal wel doet, de eerste tijd ‘ontweken’ ze hem juist. Nu wil ze er soms wel weer op liggen, maar ik vind haar daarvoor echt te zwaar…dan gaat ze maar op mijn benen liggen, maar das meer omdat ze dan op me ligt dan dat het echt gaat om in de buurt van m’n buik te zijn.

Wat betreft het dragen ben ik erg benieuwd…bij mijn zwangerschapscursus zit iemand die echt van voren draagt, mijn nichtje heeft dat ook (schijnt), ik heb het juist niet…ben erg benieuwd of het geslacht er mee te maken heeft. :slight_smile:

Bij Luna werd ik overal dik :frowning:

en nu is het idd meer m’n buik nog (maarja nog ruim 10 weken te gaan dus wie weet komt het nog)

toen ik van Luna zwanger was waren de katten niet weg te “slaan” van mij en nu kijken ze niet naar me om :dance:

Ik heb een totáál andere zwangerschap als bij mijn dochter. Ik weet niet wat het gaat worden, maar op basis van mijn zwangerschap zeg ik zeker dat het een jongen zou moeten worden.

Bij Dana ben ik heel erg misselijk geweest de eerste 13 weken. Nu helemaal niet. Ook was ik bij Dana veel zwaarder en een veel rondere buik, nu ben ik minder zwaar en alleen buik van voren. Verder verloor ik in de eerste zwangerschap hele plukken haar, en nu ook niet.

Nou… Als dat geen jongen wordt… :wink:

Hier 1 poes in huis die helemaal wild is op zwangere vrouwen, dus ben je pril zwanger en wil je nog niet dat wij het weten,. dankun je beter even weg blijven, want ze verraad je :mrgreen:

@schoen wrote:

@Aleta wrote:

hier idd ook bij een meisje netjes alles voor dragend en bij een jongetje heb ik rondom gedragen.
ik jongen naar voor gedragen

als het klopt dat een zwangerschap bij een meisje anders is dan bij een jongen.

Dan wordt dit een jongen. Echt alles gaat anders

Onze kat ontweek me juist toen ik zwanger was, vloog gelijk weg als ik er maar aan kwam :?