Hallo,
zoals jullie kunnen zien loop ik nu enkele dagen overtijd en vanmiddag word ik door de verloskundige voor de 2e keer gestript.
Nu ben ik het redelijk zat dus ik vroeg me af wie er nog bakerpraatjes en tips heeft om de boel evt. op gang te helpen…de ananas en bitterlemon staan hier al in de koelkast voor vanavond, wonderollie begin ik echt dus niet aan en sex ook niet meer :naughty:
verder nog iemand :think: ??! wat je ms. moet doen na het strippen…uren op je hoofdstaan of juist niet echt ik ben bereid het te doen!
bedankt alvast :-*
Hier heeft het na het strippen nog drie dagen geduurd.
Ik heb niks aparts gedaan,wel de hele tijd vanaf het strippen met soort weeen gevoel rond gelopen.
Sterkte meid met wachten :hug: :hug:
Geloof me, niks helpt.
Ik heb het allemaal geprobeerd en toch is onze dochter 18 dagen te laat geboren.
Hopelijk komt jullie kleintje snel.
Ik wil ook niet pessimistich zijn maar bij de eerste alles gedaan en 12 dagen te laat en nu…zie banner .
owkee… ik hoorde iets over veel bewegen na het strippen?!
Debbel ook succes met afwachten
er is er nog nooit eentje blijven zitten zeggen ze tegen mij duzzzz… :think:
ben alleen met de eerste ingeleid en dat liever niet weer :silenced: dus als het zo kan beginnen tekenen in daarvoor
Ja inleiden lijkt mij ook niks eigelijk. Enne ik roep ook iedere keer er is er nog nooit 1 blijven zitten…maar denk er dan stiekem achteraan…eens moet de eerste keer zijn .
Debbel straks zijn ze bij jou nog op de zelfde dag jarig of zou dat net niet kunnen?!
indd eens moet de eerste zijn
kom op meiden verder geen tips?!
:think: :eh: :shifty:
Gewoon rustig afwachten…echt hoor, das het enige wat je kunt doen.
Heb bij de eerste 2 weken overtijd gelopen en de bevalling begon
spontaan.
Bij de tweede bij 37 weken gestript, dag later naar zkh om
ingeleid te worden maar de bevalling begon al spontaan :thumbup:
Ze zeggen wel eens dat flink de trap op en neer rennen kan helpen, maar of dat zo verstandig is?? :think:
Ik zou voor de Bosche bollen gaan! :mrgreen: Wij gingen na een uurtje shoppen bij vrienden heerlijke Bosche bollen eten, het rommelde wat, maar die nacht begon het, dusse als deze spruit zich aan moet gaan dienen ga ik maar weer aan de bollen denk ik!
Succes nog!
Hoi,
Ik ben bij de tweede na het strippen naar de makro gegaan. Daar lekker rondgestruind en niet meer eraan gedacht. Op de terugweg in de auto dacht ik ineens, hey ik voel wat.
Daarna kwam het langzaam op gang. De volgende ochtend zette het door en toen was Noah er binnen twee en een half uur :inlove:
Heel veel succes allebei!!!
Liefs Suzanne
owkee :think: denk niet dat ze hier in het oosten bossen bollen verkopen maar er niet te veel aan denken en gewoon gaan winkelen, je zinnen verzetten en veeel bewegen dus … en dan hopen dat de baby er al klaar voor is en toch van plan was snel te komen :mrgreen:
nou ik ga me ff douchen, wel zo prettig voor een inwendig onderzoek en dan zijn we weg!
Een orgasme kan ook helpen. :mrgreen: Het kan de weeen namelijk op gang helpen… (Hoeft natuurlijk niet door heftige sex opgewekt te worden hè?! :silenced:)
Succes!!!
@Kirsten wrote:
Een orgasme kan ook helpen. :mrgreen: Het kan de weeen namelijk op gang helpen… (Hoeft natuurlijk niet door heftige sex opgewekt te worden hè?! :silenced:)
Succes!!!
Welnee, daar hoeft geen heftige sex aan te pas te komen.
Van alle bakkerpraatjes geloof ik hier nog het meeste in, omdat je het direct voelt. Althans ik krijg er altijd een harde buik van dus misschien toch proberen meis.
Succes met de laatste loodjes, het kan niet lang meer duren dat is 1 ding wat zeker is.
:-*
Zo is het!
De hand even aan jezelf slaan en dat in combinatie met het strippen zou toch wat op moeten leveren! :lol: :lol:
(En ik krijg ook altijd harde buiken van een orgasme…)
En ben je weer gestript en heeft het effect gehad?
Bij mij zullen de verjaardagen zowiezo een week schelen want ik word uiterlijk 5 juni ingeleid en Laurens is van 12 juni.
Enne het orgasme heeft hier ook niet gewerkt evenals pannekoeken bakken, traplopen en bitter lemon drinken. Ik ben zelfs net nog een uur wezen fietsen met de kleine man maar niks hoor.
Schiet me ineens te binnen, lavendel is ook wee-opwekkend.
Neem een lekker warm bad met lavendelolie :thumbup:
lavendel ja?! hmmm owkee morgenochtend is kleine man naar creche dus zou ik lekker in bad kunnen ja…
het strippen ging heel gemakkelijk zei ze, kon kindje over bolletje aaien, nog bepakt in vliezen natuurlijk, en ik kreeg hierop een flinke trap in mijn zij :inlove:
echter wilde de vk niet haar geld in zetten op een spontane bevalling vanavond; eerder van het weekend :shifty: naja we wachten rustig af:
elke nacht doorslapen is er 1 en elke dag overtijd lopen is 1 dag extra zw verlof :dance:
trusten en allemaal bednakt voor meedenken! :-*
Nou, ik hoop voor je dat ukkie snel komt! 8)
Kim nog niks?
Ik voel me lichtelijk verbonden met je :mrgreen:
Ik was een mei 2006 mama en ook de laatste van de club.
Ik was 14 mei uitgerekend, uiteindelijk is onze Nathalie na inleiding op 1 juni geboren, ik had nooit verwacht een junikindje te krijgen :roll:
Maar laat me je zeggen, 1 juni is een mooie dag om jarig te zijn
Ik hoop gewoon dat je zo snel mogelijk van je kindje kunt gaan genieten.
Succes alvast!!!
:-*
Hoi Marieke,
jeey grappig! ja stiekem vind ik 1 juni ook wel een hele mooie datum!
nog niks nee dus wie weet :lol: