bakerpraatje of verraad de hartslag het geslacht?

volgens mij is mijn titel duidelijk genoeg :mrgreen:

wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad, en willen het geslacht niet weten.

tenminste, niet 100% zeker.

een beetje raden en gokken dmv bakerpraatjes blijft leuk, maar nu vroeg ik me af of het een bakerpraatje is of verraad de snelheid van de hartslag idd het geslacht?

Meisjes schijnen sneller te zijn qua hartslag :think:



ik zelf denk denk dat wel klopt :wink:

Mijn twee jongens hadden beiden altijd een hoge hartslag. De verloskundige dacht daardoor ook dat het bij de tweede een meisje was…

Bakerpraatje in mijn geval dus :wink:

Bakerpraatje.



Onze verloskundige zei dat de hartslag van ons kindje toen echt bij een meisje hoorde. En toch werd het een jongetje. :wink:

Bakerpraatje, dat wordt nog 20 weken wachten :smiley:

Bakerpraatje …bij 2de van me zus dachten ze door hoge hartslag dat ze een meisje zou krijgen en het is een beer van een jongetje geworden :mrgreen:

Quincy had wel steeds een hogere hartslag dan Jayden, dus hier klopte het wel :wink:

haha nou, dan blijf ik gewoon nog even een weekje of 20 gissen :mrgreen:

Idd een bakerpraatje :wink:

het kwam wel overeen met de chinese kalender, maar niet met het voorgevoel van vele :mrgreen:

nu vind ik het wel leuk om te horen dat het bij vele een bakerpraatje is :slight_smile:

@knipoogje1983 wrote:

het kwam wel overeen met de chinese kalender, maar niet met het voorgevoel van vele :mrgreen:

nu vind ik het wel leuk om te horen dat het bij vele een bakerpraatje is :slight_smile:




Volgens de chineze kalender had de jongste een meisje moeten wezen… maar hangt echt ook een piemeltje aan :wink: .



En voor wat betreft de harstslag… zowel nummer 2 als 4 hadden dan een meisje moeten zijn.

@knipoogje1983 wrote:

het kwam wel overeen met de chinese kalender, maar niet met het voorgevoel van vele :mrgreen:

nu vind ik het wel leuk om te horen dat het bij vele een bakerpraatje is :slight_smile:




Hier klopte de chinese jalender tweede x niet, eerste x wel

@mamaMarije wrote:

@knipoogje1983 wrote:
het kwam wel overeen met de chinese kalender, maar niet met het voorgevoel van vele :mrgreen:

nu vind ik het wel leuk om te horen dat het bij vele een bakerpraatje is :slight_smile:




Volgens de chineze kalender had de jongste een meisje moeten wezen… maar hangt echt ook een piemeltje aan :wink: .



En voor wat betreft de harstslag… zowel nummer 2 als 4 hadden dan een meisje moeten zijn.




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: heerlijk, al mijn theorieen worden weggeblazen :mrgreen:

@knipoogje1983 wrote:

@mamaMarije wrote:
@knipoogje1983 wrote:
het kwam wel overeen met de chinese kalender, maar niet met het voorgevoel van vele :mrgreen:

nu vind ik het wel leuk om te horen dat het bij vele een bakerpraatje is :slight_smile:




Volgens de chineze kalender had de jongste een meisje moeten wezen… maar hangt echt ook een piemeltje aan :wink: .



En voor wat betreft de harstslag… zowel nummer 2 als 4 hadden dan een meisje moeten zijn.




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: heerlijk, al mijn theorieen worden weggeblazen :mrgreen:




:lol:

Hier klopte de chinese kalender wel tot 2 keer :slight_smile:

Hier werd steeds een hoge hartslag waargenomen en we kregen een dochter :wink:

Een vriendin had tot op het laatst een hele lage hartslag, de baby dus ;), ze wist niet wat het werd en zelfs in het ziekenhuis dachten ze vrijwel zeker dat het een jongen zou zijn: meisje :wink:



De verloskundige hier had destijds een kleinschalig onderzoekje gedaan, 50% van de vrouwen die gevolgd waren met een hoge hartslag bij de baby kregen een meisje.



50/50 dus, nog even wachten :inlove:

Hier klopte de chinese kalender beide keren.



Ik weet wel dat onze dochter een hogere hartslag had dan onze zoon.

Maar toen had ik nog niet van dit bakerpraatje gehoord.

Overigens wilden wij op beide keren het geslacht weten tijdens de 20wk echo. Dus ik was niet zo bezig met de bakerpraatjes. :wink:

Bij mijn zussen en ik klopte de alle uitkomsten van de chineze kalender … Dus totaal nu 6x goed :mrgreen: kan toch geen toeval zijn toch :lol:

Hier klopte het niet. Zowel wat de hartslag betreft als de chinese kalender hadden we een jongetje moeten krijgen.