Bahhhhh

Ruzie om hondendrol eindigt in smeerpartij

Uitgegeven: 1 december 2008 13:56

HILVERSUM - Een ruzie in Hilversum over hondenpoep is zaterdag geëindigd in een ‘smeerpartij’. Dat heeft de politie maandag bekendgemaakt.

ANP

Een 21-jarige Hilversummer liet samen met zijn vriendin de hond uit. Het dier poepte voor een garagebox waarvan de eigenaar op dat moment aan kwam rijden.

Deze 36-jarige Hilversummer werd boos op de eigenaar van de hond en eiste dat hij de uitwerpselen opruimde.

Drol

Het baasje van de hond had daarvoor niets bij zich en er ontstond een ruzie tussen de twee mannen. De 36-jarige man werd zo boos dat hij de drol van de hond oppakte en uitsmeerde in het gezicht van de ander. Daarna schopte hij het slachtoffer.

De politie moest tussenbeide komen. De dader werd aangehouden voor mishandeling en kreeg een boete van 280 euro.

Dat je niet blij bent als er een hond voor je deur kakt kan ik snappen, maar om dan de verse stont in iemands gezicht uit te smeren… :naughty:

Dat schoppen zou ik weglaten, maar ik vind het eigenlijk wel een goede actie… :oops:

Hier hebben mensen ook het lef om hun hond op ons tuinpad te laten poepen, en er zitten ook regelmatig katten hun behoefte te doen in de tuin.

Onderweg naar het winkelcentrum loop ik door het park en op het looppad ligt het bezaaid met drollen.

Als het al donker is, neem ik een omweg, omdat ik ze dan niet zie en er hoogstwaarschijnlijk in ga staan.

Ik vind het echt mega-aso om op zo’n plekken je hond te laten poepen.

Ik zou zoiets als bovenstaande actie nooit doen, maar ergens kan ik het wel begrijpen. Afgezien van het schoppen, want dat is natuurlijk absurd.