BAH

Sinds een paar dagen word ik ineens helemaal beroerd van het voeden. En dan met name de ochtendvoeding of 's nachts als ze wakker is. Geen pijn ofzo, maar meer onrustig en gewoon een ontzettend naar gevoel in mijn lijf :frowning:



Iemand die het herkend en die wat tips heeft? Want zit nu echt (voor het eerst) met tegenzin te voeden :frowning:

ik heb geen tips en herken het niet, maar het lijkt me heel naar… :hug: ik hoop dat het tijdelijk is en snel over zal gaan…

wat raar??? Ik heb ook geen idee wat het kan zijn… maar ik hoop wel dat het gauw overgaat en het voeden weer leuk is!!! :hug: :hug: :hug:

Zou het kunnen dat je lichaam het druk heeft met het overwinnen van je 2e griep in een paar weken? BV “aanmaken” vergt ook energie en die energie heb je even hard nodig voor jezelf.



Als je griepjes overzijn zal het wel weer beter gaan denk ik…

jullie zijn lief :-* Ik hoop het :?

Ik kan je helaas niet echt helpen… :-* :hug:

Ik heb het zelf alleen een tijdje gehad, een aantal maanden geleden, denk een combi van zwangerschap & lage weerstand/veel stress… Gaat nu gelukkig weer beter!



Klinkt aannemelijk wat Ruud zegt, dat het komt door een 2e griep in korte tijd. Griep en borstvoeding vragen allebei veel van je lichaam!



Beterschap en hopelijk is dat nare gevoel heeeeeeeeel snel weg! :-* :hug: :-*

Ik weet niet of het alweer een beetje beter gaat inmiddels, dat hoop ik wel, ik kan me niet indenken dat ik het ooit gehad heb, maar wens je wel veel sterkte.