Bah!!

Mijn kind van nog géén 1 jaar oud is aan het spugen in zijn box.



Nee niet spugen als in overgeven, nee gewoon speeksel spugen in zijn box, en dan gezellig met je handen er doorheen gaan, en oplikken.



Ja, ik heb overduidelijk een ventje, want L. deed het nooit :lol:



Wat L. betreft, die heeft van de week mijn make-upkoffer te pakken gehad en de volgende dag de schaar. Dus die mist ineens een pluk haar aan de voorkant van haar pony :wall:



Maar verder gaat alles goed hier in huis hoor, dit is heel normaal gedrag :lol:

@Debbie & Lana wrote:

Ja, ik heb overduidelijk een ventje, want Lana deed het nooit :lol:




Heb hier 3 jongens en ze dat nog nooit zien doen hoor :lol:

Je hebt gewoon duidelijk een klein viespeukje :mrgreen:

En bedankt!! Had zo gehoopt dat het door het jongenzijn kwam :lol:

die van mij heeft het ook nog nooit gedaan hoor :wink:

Onze vent doet dat inderdaad ook !!! :lol:

Meiske hier 't nooit gedaan. Dus hier ook echt een mannetjes ding !

onze dochter doet het langs de kinderstoel, want

dat glijdt zo leuk naar beneden :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Fijn dat mijn mannetje niet de enige is! Stelletje vieze kinderen :lol: :inlove:

:lol:



Hier een mannetje dat hetzelfde doet maar dan niet met speeksel maar met zijn sap. Hij drinkt een slok, en laat vervolgens steeds alles uit zijn mond lopen :sick:

Vanmorgen had hij zo bijna de hele inhoud van zijn (anti-lek :roll: :wall: ) beker op de grond liggen en zat er zelf triomfantelijk midden in.

Oooh Drella wat je zegt anti-lekbekers zijn nonsens :hand: je kunt nog prima je drinken langs je kin laten lopen. :silenced: Is dat het vieze kleine jongetjes syndroom? Want dan hebben wij ook een klein viespeukje in huis. :shifty: Spugen doet hij (nog?) niet maar wel lekker smeren met je eten want dat is leuk, roeren met je vinger door alles wat je uit je kommetje eten kunt plukken hoppa lang leve de IKEA stoel. 8)

@Pimpernella wrote:

Onze vent doet dat inderdaad ook !!! :lol:

Meiske hier 't nooit gedaan. Dus hier ook echt een mannetjes ding !






Hier ook…

LOL, dan heb ik een vieze meid, want Jana laat ook spuug uit haar mond lopen om het vervolgens ergens op uit te smeren, nu begint ze te snappen dat t vies is, omdat ik elke keer bah zeg :mrgreen:



En als ze het nou doet zeg ik bahhhh vies hoor, en dan lacht ze en zagt ze bahhhh :inlove:

nikki doet alleen de lama na :lol:

zondag in de dierentuin geweest en ik zeg wat doet de lama



GGGGTTTTTT :mrgreen:

ja hoor mw loopt de hele dag GGGGTTTTTTT :oops:

@Drella wrote:

:lol:



Hier een mannetje dat hetzelfde doet maar dan niet met speeksel maar met zijn sap. Hij drinkt een slok, en laat vervolgens steeds alles uit zijn mond lopen :sick:

Vanmorgen had hij zo bijna de hele inhoud van zijn (anti-lek :roll: :wall: ) beker op de grond liggen en zat er zelf triomfantelijk midden in.




Heel bekend