Bah

Ik dacht vanochtend, laat ik eens een lekker afbakbroodje in de oven gooien.

Houdbaarheidsdatum: 30.08.2009.

ik wil het broodje uit de verpakking halen… en het is gewoon 1 brok schimmel :sick:

Mijn honger is wel even over :angel:

:sick:

Ja ik heb délifrance net gemaild. Als ze daar niet reageren breng ik m gewoon terug naar de c1000.

Huh is hij dan van de delifrance of C1000? :think:

van délifrance bij c1000 gekocht :wink:

Hihi oke sorry, ik slaap nog half :oops:

Ik heb al meteen antworod van Délifrance :thumbup:

Geachte mevrouw,

Wij betreuren dat dit product met een kwaliteitsafwijking bij u terecht is gekomen. Wij waarderen de moeite die u heeft genomen om ons van deze klacht op de hoogte te stellen.

Wanneer u dit nog niet heeft doorgegeven willen we graag nog de volgende informatie van u ontvangen om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen:

- In welke winkel en welke plaats (bijv. supermarkt) heeft u het product gekocht?

- Graag ontvangen wij zoveel mogelijk productinformatie aangaande productnaam, soort, THT datum, code nummer (NL…. of F…..) etc.

- Indien mogelijk, graag een foto van de verpakking/producten opsturen waar de code te zien is.

Kunt u uw adres aan ons doorgeven? We zullen namelijk een pakket met enkele producten naar u toesturen.

Met vriendelijke groet,

Arno Schaap

Customers Service

Heb ik ook al een paar keer gehad omdat de verpakking dus niet goed vacuum was.

Teruggebracht naar de winkel en dan krijg je nieuwe.

Ik let er nu op in de winkel en zie toch wel vaker dat het niet goed is :eh: .

Gatver :sick:

Gelukkig is het wel netjes afgehandeld.

:sick: wel goede service :clap:

Mij is dat ook al een keer gebeurd :sick: - sindsdien bewaar ik ze standaard in de vriezer, hoef ik ook niet op de datum te letten :oops: Want hoe netjes het ook is opgelost: ik maak die broodjes vaak wanneer het andere brood op is en dan heb ik dus niks te eten in huis :wink:

ik heb gisteren 3 pakken BEDORVEN MELK terug naar de super de boer gebracht, THT tot 16 juli!!! :shock: :shock: :shock: :shock:

heb mijn geld terug gekregen!

@eisblume wrote:

Mij is dat ook al een keer gebeurd :sick: - sindsdien bewaar ik ze standaard in de vriezer, hoef ik ook niet op de datum te letten :oops: Want hoe netjes het ook is opgelost: ik maak die broodjes vaak wanneer het andere brood op is en dan heb ik dus niks te eten in huis :wink:

ah dat ken ik… en daarom heb ik altijd een pak of 4 van die afbakdingen liggen. Voor onverwachte lunchgasten, barbecues en euh vanaf nu dus ook voor als er eentje beschimmeld is :lol:

Lien, je kan dus beter de producent mailen. Krijg je nog wat extra’s :wink:

Ik kreeg vandaag een pakje met een pak stokbroodjes, een pak afbakcroissants en een pak meergranen pistoletjes. :dance: :drool:

:thumbup:

Ow bah dat is vies. Ik zou er mee terug gaan. Iew. Ik zou ook ff geen honger meer hebben geloof ik.

Dat is vlug zeg, netjes hoor! :thumbup: :thumbup: