Haha de titel zegt genoeg he?
Wij zijn al een paar maanden (lees 7) bezig om te kijken of we er een tweede wondertje bij mogen krijgen.
Bij ons eerste wonder was het binnen 2 maand zover…
Dat speelt uiteraard (onbewust) mee in deze periode. Maar…
Ik heb nu heeel zere borsten (ook als ik ongi moet wroden, maar ze lijken nu 'zwaarder’te voelen) en ik ben onwijs moe (goed kan ook eind van het jaar zijn) last van misselijk bij grotere inspanning (goed, heerst griep), en heel emotioneel en lekkere wisselende stemmingen (past ook bij einde jaar) Gisteren of eersgisteren had ik ongesteld moeten worden. Gisteren gestest, zo negatief als het maar kan.
Vanmorgen weer, en zie je heeel heeel vaag een lijntje, het plekje waar de lijn moet komen zie je heeel vaag zeg maar en dat zag je op de test van gisteren niet.
Maar ik ben zoooo bang dat ik mezelf gek loop te maken. Dat ik gewoon een streepje wil zien… (mar echt, gisteren hoe graag ik ook wou, zag ik hem niet…)
Zo onzeker als ik me nu voel, zo ken ik mezelf niet eens.
Wie herkent dit… of wie kan me ff opvrolijken :mrgreen:
Oh erg ben ik he?
hoi Ingrid,
Tja, ze zeggen een streep is een streep hoe licht ook, :dance: maar ik herken je onzekerheid wel. Is de streep wel rozig gekleurd? Anders morgen of overmorgen weer proberen maar ja, dan maak je jezelf tot die tijd waarschijnlijk helemaal gek! Welk merk test heb je gedaan?
Ik heb nl. vrijdag zelf ook een test gedaan en dacht een streep te zien maar dit was meer een schaduw van waar een streep zou moeten komen…
Kan je vriend/man het streepje ook zien?? dan is de test waarschijnlijk gewoon positief! mijn ervaring is dat mannen nuchterder zijn en niet iets zien wat er niet staat…
hoop dat je hier iets mee kunt al zal waarschijnlijk een dikke vette streep jou het meest helpen!
hou je ons op de hoogte?
liefs mam76
Bedankt voor je lieve reactie.
Ja de streep is wel heeeeel licht van roze kleur
Het is dus niet enkel een groefje van waar de lijn moet komen Maar inderdaad hij moet gewoon heel duidelijk roze zijn…
Ik hou jullie op de hoogte en ik hoop snel een leuk (kerst) bericht te mogen neerzetten!
Hee mop!
wat lees ik nou!
ik wist niet dat je alweer rond je NOD zat!
Maar ze hebben mij ook altijd gezegd, een streep is een streep hoor, ookal zie je hem bijna niet!
waarom zou er anders een streepje komen? ookal is ie bijna onzichtbaar?
als je een foto maakt en hier plaatst is het dan ook zichtbaar?
Ooo ik ga gewoon heel hard duimen dat het wel zo is!
en dan morgen weer testen he!
Super spannend zeg
ik hoop het zo voor je!!
dikke kus es
gefeliciteerd hoor :dance: :dance: een lichtroze streep is net zo zwanger als een dikke roze streep!!! ik bedoelde alleen dat voor jou eigen bevestiging een dikkere streep meer zekerheid geeft, maar ik zou zeggen, geniet samen even lekker van het hele goede nieuws, dat wordt een hele mooi kerst voor jullie
x
mam76
ooo dat durf ik echt nog niet te geloven…
Bij Brigitte zijn er 6 testen aangegaan voor ik het geloofde…
nee morgen eerst maar weer een test…ik geloof er nog niets van…
Denk dat ie morgen nega is…
whaaaaaa ik word btje gek…