bah! maagzuur....

Ik heb er zo’n last van sinds een paar dagen… :sick: Nu dus ook weer en ik word er misselijk van :hand: Heb al een danoontje gehad net, dacht misschien is zuivel wel wat neutraliserend :think: Maar het gaat nog niet weg (ongeveer half uur geleden heb ik 'm gehad). Is er een andere goeie manier om eraf te komen, behalve pillen bedoel ik dan. Heb wel ReglaPH liggen, maar als er nou een anders huis-tuin-en-keukenmiddel is dat helpt neem ik dat liever…

Help! :sick:

men zegt vanillavla als gouden tip :think:

ik heb gewoon familieverpakkingen Rennies eerlijk gezegd :shifty: maar je kunt het proberen

ik leefde op rennies en sliep zo ongeveer zittend in bed :shifty:

vanillevla helpt wel…voor even :hug:

tja hier ook iemand die gedurende de de zwangerschap ongeveer 5 doosjes rennies heeft gekoht.

Vanillevla en melk hielpen niet.

rennies!!

verder opletten met eten, van sommige producten krijg je er meer last van.

Ik krijg het bijv. erg van gewone thee enz. maar nie van kruidenthee.

van zuivelproducten gaat het even weg,maar dan komt het later dubbel en dwars terug helaas.

rennies of dat drankje van de apotheek (antagel) werken het beste

Hier werkt geen enkel huis-tuin-en-keuken middel… alleen Rennie… Vreselijk dat maagzuur he, hier ook ontzettende last van!

antagel werkte hier het beste

Graviscon werkte hier goed,

Banaan eten hielp bij mij heel goed!!!

Hoi Caren,

Hier ook REnnies al een tijdje!Hoe gaat het verder met je zw. schap? Kom je nog eens bij ons kijken?

Groetjes, Christina

Tis al genoemd maar noem 'm gewoon nog een keer… Gaviscondrank hielp bij mij zooooooooooo goed!!!

Hier werkte ook geen enkel huis-tuin-en-keuken middel…Rennies wel.

vanille ijs… heel vervelend :oops: . En gaviscon hielp ook redelijk goed.

Bij mij helpt alleen Regla Ph.

De kruidvat maagtabletten :wink:

Succes… weet helaas hoe rot het is…

@Karin1981 wrote:

antagel werkte hier het beste

hier ook!!!

Nou probeer vanavond voor het slapen wel een ReglaPh dan…kan alleen wel over m’n nek van de smaak… :sick: Maar ja steeds dat vieze zuur wegslikken is ook niet wat :?

Ik denk dat de baby nog een laatste groeispurt maakt ofzo en er gewoon niet meer ruimte is daar binnen, voel het hoofdje draaien helemaal onderin en tegelijkertijd dat vieze maagzuur, vast een lang kind ofzo :wink: :mrgreen:

Christina, aan je banner te zien ben je denk ik een januari-mama?? :oops: In dat geval zal ik weer 's kijken bij jullie en wat posten! Goh ik onthou dingen zó slecht op moment, vreselijk…

Hier ook last van maagzuur maar gelukkig niet vaak :dance:

vanillevla helpt hier! :thumbup:

suc6

Hier nog iemand van de Rennies!