Ik heb een Steco Baby Mee gekocht zodat ik lekker met Lenn kan fietsen! Ben er echt super blij mee :dance:
maar nu mijn vraag:
Hoe weet ik nou of mijn bagagedrager (Pointer step-in fiets) geschikt is? :think:
Op de gebruiksaanwijzing staat dat je drager “DIN/ISO 25 kg goedkeur” moet hebben/zijn. Alleen waar vind ik of mijne dat heeft??
Google levert niks op, en opzich past de drager op de juiste manier achterop mijn fiets.
Maar hoe weet ik nou zeker dat mijn bagagedrager geschikt is en dat ik niet straks mijn kind onderweg verlies ofzo?
even langs de fietsenmaker misschien om te vragen of die bagagedrager van jou sterk genoeg is. (dus die 25 kilo kan dragen)
alsof een beeb incl. cosi 25 kilo weegt :shock:
Misschien Steco zelf even bellen/mailen?
Mag ik vragen waar je de baby-mee hebt gekocht Affie? Ik wil 'm ook hebben maar kan op hun site geen verkooppunten vinden.
Ik heb m nieuw van iemand van MP… :mrgreen: Diegene “mocht niet” van haar man ofzo :? …
Anyway ik ga Steco even bellen morgen!
Ik ga Steco ook even bellen morgen! 8)
de meeste fietsenwinkels verkopen hem, maar in haarlem zit er eentje die ze nieuw verkoopt voor 59 euro ofzo(is incl verzendkosten nog maar 65 en in de fietsenwinkel kost ie 80-85). Je verliest hem niet zomaar hoor, als hij stevig op je bagagedrager staat kun je er gerust mee gaan fietsen(bij mij bewoog ie nog wel iets, maar Daan is er nooit vanaf gevlogen, die twee keer dat ik er mee ben gaan fietsen.) Bereid je wel voor op leuke en minder leuke reacties :mrgreen:
He Affie…
Meestal als je van die " dikke" buizen hebt op je fiets is het wel goed…
Ik heb een " mama" fiets en nog paste ie er niet op… kun je nagaan…
Er is een speciaal ding te koop van GMC voor op je bagagedrager om die dingen erop te kunnen zetten en die zijn geschikt voor alle bagagedragers aan te passen dus ook die dunnere… dan zet je hem nl extra vast op je frame…
Ik heb deze gekocht bij halfords maar elke goeie fietsenmaker die kinderzitjes verkoopt zal eraan kunnen komen…
een achterrekje als op een omafiets is goed… die ken je vast wel…
@D. wrote:
Ik ga Steco ook even bellen morgen! 8)
Heb jij nog gebelt??
Ik heb hem van Mv2kids overgenomen en hij bevalt prima!! Superding hoor en heel praktisch. Hij maakt alleen wel krassen op de bagagedrager (ik heb een Gazelle Bloom).
Ik zou idd even bij de fietsenmaker langsgaan die weet je het zo te vertellen.
Ik heb gebeld, ze leveren alleen aan groothandels, elke fietsenwinkel kan 'm bij ze bestellen. Dus ik ga binnenkort maar naar Halfords hier op het plein.
Op moederfiets punt nl kan je de steco baby mee on line bestellen. prijs 79.50.
Tnx mutsy!