Tycho kreeg van mijn schoonzus verf voor in bad,om op de muur te smeren en op jezelf…samen met wasco krijtjes…
Volgens haar krijg je het er zo weer af,met water erbij wordt het badschuim…
ZE gebruikt het zelf ook voor de kleine en geen probleem met afhalen.
Nu hoor ik verschillende verhalen,ook mensen die het er niet af kregen…
Deze verf is van de H*ma…
Wie heeft er ervaring mee…voor ik mijn kids aan t werk ga zetten…hahaha
van het bad en de tegels zelf krjg ik het goed af, maar niet van de voegen, ik heb zelf de badkrijtjes van de Et*s, maar is volgens mij allemaal hetzelfde spul…
@inkie wrote:
van het bad en de tegels zelf krjg ik het goed af, maar niet van de voegen, ik heb zelf de badkrijtjes van de Et*s, maar is volgens mij allemaal hetzelfde spul…
Die heb ik ook en die krijg je idd niet uit de voegen, of je moet echt elke keer als ze in bad zijn geweest met CIF de voegen met een schuurspons afdoen

Ook in bad moet ik er even met goed warm water overheen sproeien en met een doekje alle badkrijt restjes weghalen, doe ik dit niet meteen dan krijg ik het er nog moeilijker af…
De jongens vinden het altijd wel erg leuk, dus ja :shifty:
Verf van de hema gaat er heel goed af… ook van de voegen hier…
ik laat Wessel zelf de muren weer schoonspuiten terwijl hij nog in bad zit… dubbelfeest en later lekker geen werk eraan.
Tipje:
Het spul is best wel dik… ik doe altijd een beetje in een klein bakje, meng het met wat water en dan is het beter te hanteren… anders krijg je van die klodders op de bodem…
Gewoon doen hoor…
Justin heeft badkrijtjes van de intertoys,met een sponsje en allesreiniger is het er zo vanaf.
Ik heb het een paar uur geleden ff op de muur gesmeerd,ook wat in een voegje,ga het nu ff proberen of het er goed af kan…
VAn de tegels ging het makkelijk af,de blauwe verf in de voeg ging wat moeilijker…hhmmm… nog maar eens proberen vanavond als ik zelf ga douchen…en als ik t dan gelijk na t douchen er weer af haal…
Ik haal het er meteen af laat het nooit zitten :mrgreen:
Daarom,lijkt me beter om het vanavond zelf maar ff uit te proberen,kan ik gelijk es ff bodypainten…hahaha…
Ik had ook die verf voor onder de douche gekocht voor Tycho.
Inderdaad het gaat overal goed vanaf, maar het prikt wel heel erg in de oogjes.
Tycho had dus heel zijn handen onder de verf en ging in zijn gezicht wrijven, omdat het water over zijn gezicht liep en dus kwam er wat bij zijn ogen en gillen.
Hij was helemaal in paniek en ik moest er zelfs bij gaan staan met de sproeier om het een beetje uit zijn oogjes te krijgen en dat het prikken minder werd. Hij had daarna nog een hele tijd rooie oogjes.
Heb de rest van de verf dus maar even veilig opgeborgen tot hij wat groter is en minder snel automatisch in zijn oogjes wrijft.
Oei lynda dat is niet goed :?
Gelukkig hebben wij geen verf :mrgreen: alleen badkrijtjes.
HEMA is goed uitwasbaar (4 van die potjes in een doosje) . Het is inderdaad badschuim en bij ons is alles wit en je ziet er helemaal niets van. Je hoeft niet eens hard te poetsen :thumbup: . Vandaar dat we het hier regelmatig gebruiken
Die krijtjes vind ik een ramp, ik heb geen zin om NA het bad ook nog een half uur met schuursponsjes strepen weg te vegen :roll:
Amber heeft ook de badschuim(verf) van de hema. Hier is geen sponsje nodig. Ik zet de douch op de muur voordat ik haar uit bad haal en met een paar seconde is alles weg ook van de voegen. Amber heeft er al veel plezier van gehad.
geen enkel probleem mee, alleen maar heel veel kleurplezier
en en en …
heb je het gezellig gehad onder de douche… :lol:
Haha,heb t goed uitgeprobeerd…maar van onze voegen kreeg ik het best moeilijk af…moest wel ff boenen…die krijtjes zijn helemaal een ramp…
De verf is op zich te doen,maar hoe snapt tycho dat het in bad wel mag,en boven met de schoolkrijtjes niet??
Nee,wij gaan het voorlopig niet gebruiken,zet het wel ff in de kast…helaas pindakaas…en anders maak ik er iemand anders wel blij mee…