badspeelgoed opbergen

Hoe bergen jullie het badspeelgoed op? Ik heb het nu in een emmer zitten, maar ik vind het niks.

Ik ben benieuwd hoe jullie het opbergen…

Ik heb een wasmand gekocht.

Zoiets, maar dan wit, in ons geval:

Frogpod!

En er staat meestal nog wel een mandje omdat er natuurlijk nooit ruimte genoeg is voor alle rommel :wall:

Die frogpod is wel grappig… Hoe groot is dat ding ongeveer?? Kan ik een beetje een inschatting maken of het groot genoeg is voor het beetje speelgoed wat we hier hebben.

Zo wasmand is inderdaad ook een idee. daar kan tenminste het water uit…

Wij hebben zo’n ikea-netachtig geval ophangen, werkt ook prima. Water kan er idd gewoon uit.

wij hebben van die kinderboodschappen mandjes bij action weg 70 cent of zo per stuk

plastic met gaatjes schep speelgoed erin en water kan er zo uit geen vieze bende :slight_smile:

Ik heb onder mijn wastafelmeubel precies ruimte voor 2 manden (draadmanden Hema plastic) en in de ene zit het badspeelgoed (kan prima uitlekken) en in de andere mand zit mijn schoonmaakspul wat kidproof is. Plastic van Action is ws voordeliger en ziet er net zo leuk uit mits je een opbergplek in je badkamer ervoor hebt. :thumbup:

Bedankt voor jullie tips… Ik ga morgen eens shoppen bij de action…

:mrgreen:

ik heb bij xenos mandjes met zuignappen gekocht, maar daar kan niet zo heel veel in. ook hebben we een kikker met een netje bij babywalz.

@Moosje wrote:

Die frogpod is wel grappig… Hoe groot is dat ding ongeveer?? Kan ik een beetje een inschatting maken of het groot genoeg is voor het beetje speelgoed wat we hier hebben.

Zo wasmand is inderdaad ook een idee. daar kan tenminste het water uit…

Dat is dus het nadeel van de Frogpod… Het staat leuk in je badkamer, maar erg groot is ie niet. Aan de andere kant, ik geef de voorkeur aan regelmatig verwisselen/vervangen van speelgoed ten opzichte van veel-veel-veel.

Hier zie je de grootte iets beter: