badkamertegels

Pff wij zijn op zoek naar badkamertegels. Je hebt er zoveel en er is ook zoveel prijsverschil…

wat zouden jullie doen, goedkoper bij de Karwei/Hornbach halen of duurder bij zo’n badkamerzaak :think:

Eerlijk gezegd ga ik voor het goedkopere, scheelt bijna de helft :shock: maar ik vraag me af of ik er spijt van krijg :slight_smile:

duurdere bij een tegelhandel.

goedkoper zijn vaak krom, glazuur niet goed en broos bisquit (baksel)

Als je bij een tegelhandel gaat kijken hebben ze over het algemeen A kwaliteit, maar daarin ook wel goedkopere tegels.

Weet niet waar je woont, maar ik weet wel een outlet nabij rotterdam…

werk zelf ibij een tegelhandel :mrgreen:

gewoon bij een tegelhandel

we wonen vlakbij Rotterdam :wink: Wil je me een pb sturen?

Wij zijn naar een tegelhandel gegaan. De kwaliteit is vaak gewoon beter.

Heel vaak hebben ze restpartijen die je voor de helft van het geld kan krijgen. En daar zitten echt mooie tegels bij. Onze badkamer is zo voor 350 euro betegeld (vloer en muren) :mrgreen: :thumbup:

Wij hebben onze badkamertegels en keukentegels bij Topps gekocht en zijn er tevreden over!

Wij hebben tegels van de Formido en daar is helemaal niks mis mee

@cees77 wrote:

Heel vaak hebben ze restpartijen die je voor de helft van het geld kan krijgen. En daar zitten echt mooie tegels bij. Onze badkamer is zo voor 350 euro betegeld (vloer en muren) :mrgreen: :thumbup:

hmm dat red ik niet eens bij de karwei :think: :slight_smile:

vind het echt moeilijk, ga maar eens kijken bij die in Rotterdam, of daar wat tussenzit van ons budget…

Is er geen goedkopere tegelboer dan ofzo?

De tegelstunter ofzo?

Succes ermee iig! :thumbup:

wij kochten de onze bij G*mma.

Geen probleem mee gehad.

Ik denk rond de 20 euro/m².

veel succes met je zoektocht !

liefs

Gerda

Misschien kan je kijken bij het tegelhuis in barendrecht.

Wij hebben tegels van de Hornbach. Echt hele mooie :thumbup: En het mooie van onze (wand) tegels is dat ze mat zijn en niet hoogglans want daar zie je elk waterdruppeltje op!

Wij hebben redelijk grote matte offwhite tegels met offwhite relief streepjes. DIt gecombineerd met matte donkerbruine vloertegels. Ook van de Hornbach en ik moet zeggen dat onze badkamer er strak uitziet met een duurdere uitstraling!

Wij betaalden iets van 15-17 euro de m2.

Wij hebben onze tegels wel bij een speciaalzaak gehaald.

Wij hebben grote wandtegels die echt strak moeten zijn, anders is het geen gezicht. Dus op advies van de tegelzetter hebben we deze gekocht.

Geloof dat de wandtegels rond de 40 euro de m2 zaten en de vloertegels 75 euro de m2.

We waren dus ook het meeste kwijt aan de tegels…

(we hebben ook nog 1 wandje met kleine rechthoekjes tegeltjes 4cmx2cm, donkergrijs, supercool, maar duuuuuuur :shock: die waren 160 euro de m2, vandaar maar 1 wandje gedaan anders waren we gelijk failliet)

@Karin2 wrote:

Wij hebben tegels van de Hornbach. Echt hele mooie :thumbup: En het mooie van onze (wand) tegels is dat ze mat zijn en niet hoogglans want daar zie je elk waterdruppeltje op!

Wij hebben redelijk grote matte offwhite tegels met offwhite relief streepjes. DIt gecombineerd met matte donkerbruine vloertegels. Ook van de Hornbach en ik moet zeggen dat onze badkamer er strak uitziet met een duurdere uitstraling!

Wij betaalden iets van 15-17 euro de m2.

ik vermoed zomaar dat wij dezelfde hebben gezien bij de hornbach, zien er mooi uit ja :thumbup:

@Emma wrote:

@cees77 wrote:

hmm dat red ik niet eens bij de karwei :think: :slight_smile:

vind het echt moeilijk, ga maar eens kijken bij die in Rotterdam, of daar wat tussenzit van ons budget…

wij ook niet :wink: