Badkamermeubel

We willen onze badkamer vernieuwen en dan zou ik graag een badkamermeubel hebben met veel opbergruimte, die je ook nog een beetje efficient kan indelen. Hebben jullie enig idee wat de nieuwe trends zijn of hebben jullie een goede ervaring met een bepaald soort meubel?

wij hebben badkamermeubels van FandF (.eu). Vind ze naast heel mooi (hout) ook vooral heel praktisch.

Geen idee hoe die van ons heet of van welk merk het is :mrgreen: maar het heeft 4 grote laden en daar ben ik enorm blij mee :thumbup:

@Maxime wrote:

wij hebben badkamermeubels van FandF (.eu). Vind ze naast heel mooi (hout) ook vooral heel praktisch.

Wauw wat mooi, welke hebben jullie gekozen?

Wij hebben een badkamermeubel van volgens mij merk Sunny :think:

Zo eentje als onderstaande foto, maar dan niet alleen links maar ook rechts een hoge kast. Ik wilde alle badkamertextiel, toiletartikelen en voorraad in de badkamer hebben, vandaar dat ik voldoende kastruimte wilde.

In het bovenste deel van beide hoge kasten hebben we handdoeken liggen en toiletartikelen die rechtop moeten, o.a. deo en parfum en bodylotion. Ieder heeft een eige lade met andere toiletartikelen, o.a. borstel/kam, make-up, tondeuse. In het onderste deel van beide hoge kasten liggen badlakens. In het kastje onder de wastafel hebben we voorraad van toiletartikelen en wc-rollen voor het toilet boven.

@sassie1980 wrote:

Wij hebben een badkamermeubel van volgens mij merk Sunny :think:

Zo eentje als onderstaande foto, maar dan niet alleen links maar ook rechts een hoge kast. Ik wilde alle badkamertextiel, toiletartikelen en voorraad in de badkamer hebben, vandaar dat ik voldoende kastruimte wilde.

In het bovenste deel van beide hoge kasten hebben we handdoeken liggen en toiletartikelen die rechtop moeten, o.a. deo en parfum en bodylotion. Ieder heeft een eige lade met andere toiletartikelen, o.a. borstel/kam, make-up, tondeuse. In het onderste deel van beide hoge kasten liggen badlakens. In het kastje onder de wastafel hebben we voorraad van toiletartikelen en wc-rollen voor het toilet boven.

8) In onze huidige badkamer zit zo’n meubel en ik vind er zo weinig ruimte in zitten, zo niet efficient ingedeeld :lol: