Sinds een week heeft Fenna een nieuwe hobby in badje: watertrappelen. Ze spettert echt alles onder, nee eigenlijk probeert ze gewoon zo snel mogelijk alle water uit bad te meppen :shock:
We hebben een laminaatvloer in haar kamertje dus vanaf nu is het grote badje exit en gaan we het met badmatrasje proberen in het grote bad.
Het meisje wordt groot…
Anderen ook die ervaring ? :mrgreen:
Ik had het badje altijd in de badkamer staan…op de standaard in de douche. Wij hebben een open inloopdouche. Was makkelijk met vullen (gewoon de douche erboven aan zetten) en legen (stopje eruit en het liep zo in het putje). Misschien is dat nog een tussenoptie.
Of het badje in de douchecabine of in je ligbad neerzetten.
Ik heb Anoek maar 1 week in haar kamertje in bad gedaan
en dat was alleen de eerste week na haar geboorte.
Ze probeert al lange tijd het WR watertrappelen en
spetteren te verbeteren :lol: :mrgreen:
Ik doe onze Evelien alleen in badje als ik alleen ben. Normaal gesproken gaat ze met papa onder de douche. Vindt ze heerlijk.
Wij hebben toen ze een maand of 5 was een bad/ligstoeltje gekocht.
Ideaal! Zo ligt ze veilig en het grote bad en heb ik 2 handen vrij om te wassen/spelen.
Nu ze goed kan zitten hebben we zo’n groene badring met allemaal speeltjes erop. Ook errug leuk!!!
Jaaaaaaa! Heel herkenbaar. Maëlle ligt dus al een poosje in een badstoeltje. Ik heb het plastic badje in het grote bad gezet (scheelt water).
@Wendy wrote:
Wij hebben toen ze een maand of 5 was een bad/ligstoeltje gekocht.
Ideaal! Zo ligt ze veilig en het grote bad en heb ik 2 handen vrij om te wassen/spelen.
hier ook zo, ideaal
Herkenbaar!! :mrgreen:
Ik zet het badje in het grote bad een badzitje erin en madam kan lekker trappelen en spetteren zoveel ze wil!
En het is tevens makkelijk met het badje leeg te laten lopen
Wij hebben geen groot bad maar hebben het badje een hele tijd gebruikt in de douche. Zeker toen hij ruim 1 was en toen zij n we weer met hem gaan douchen…
Erg herkenbaar. Bij ons is de hele badkamer nat als Emma in badje is geweest. Ik vind haar nu ook zo sterk, durf haar eigenlijk niet goed meer alleen in bad te doen. Bij ons is douchen favoriet!
hihi grote bad uitgeprobeerd en dat is veeeeeel leuker!
Lekker spatten en spelen. Ga binnenkort de prenatal cadeaubonnen maar eens uitgeven aan een badring of zo. (babylover… date?? )
@Kiddo wrote:
hihi grote bad uitgeprobeerd en dat is veeeeeel leuker!
Lekker spatten en spelen. Ga binnenkort de prenatal cadeaubonnen maar eens uitgeven aan een badring of zo. (babylover… date?? )
ja is weer wel leuk ja…
Geef me maar een seintje…
(ik lees alles zie je wel he op kok en nog snel ook,ihihhihihiihihihih)
haha morgen? Weet het niet zeker hoor, hangt een beetje af van wat de rest van de familie in de planning heeft. Maar ik heb nog geen officiele plannen, en een bezoekje aan de ‘grote’ Prenatal heb ik eigenlijk wel zin in
milan zit hier nog steeds in zn badje… we hebben geen groot bad … en hij heeft een enorme hekel aan douchen…
@Nikki25 wrote:
Jaaaaaaa! Heel herkenbaar. Maëlle ligt dus al een poosje in een badstoeltje. Ik heb het plastic badje in het grote bad gezet (scheelt water).
Hier precies hetzelfde, en Leonie zit daar al heel lang, want die houdt ook van spetteren :lol: .
oh waterpret :inlove: … badje is al maanden niet meer in gebruik. Kelso gaat gewoon lekker onder de douche, hij vind het heerlijk onder de straal :inlove: … en sinds kort ruimt hij zn speeltjes op als hij klaar is met douchen, zo lief… en handig, dus dat moedigen wij dus heel erg aan :lol:
Hier nu in het grote bad, met badmatrasje. Echt helemaal super. En spatteren dat ze doet! Binnenkort als ze wat groter is in het badzitje. Dan is het helemaal feest