Mag Riley badderen vanavond…
Hij heeft om 11.30 uur zijn allereerste prikjes gehad, en heb er niet naar gevraagd, wel gister nog tegen mijn vriend van
‘’ ff vragen!’’ maar spontaan vergeten.
Ja hoor dat mag gewoon.
Ja hoor, en is juist prettig na de prikjes, ontspannen de beentjes ook wat meer! :thumbup:
Heb hem dus in bad gedaan, wauw, na zijn prikjes wilden hij niet meer lachen!
Nou big smile hoor in badje! :mrgreen: heb er expres ‘rustgevend badje’ in gedaan, en hij slaapt nu als een roosje! :inlove:
@Sweet-Love wrote:
Heb hem dus in bad gedaan, wauw, na zijn prikjes wilden hij niet meer lachen!
Nou big smile hoor in badje! :mrgreen: heb er expres ‘rustgevend badje’ in gedaan, en hij slaapt nu als een roosje! :inlove:
Wat fijn
Vind die prikjes altijd zo zielig.
de 19de moet onze dochter er ook weer aan geloven
Heb dan altijd zelf de tranen in mijn ogen staan, maar ja het moet toch.
@romata wrote:
@Sweet-Love wrote:Heb hem dus in bad gedaan, wauw, na zijn prikjes wilden hij niet meer lachen!
Wat fijn
Gelukkig was mijn vriend mee, ik heb niet gekeken, tranen biggelde even langs me wang! Hij is er goed doorheen gekomen, de 1ste viel nog wel mee , hij huilde wat zielig maar erg kort en had zoiets van het zal wel… en ging lachen.
De 2e, man oh man… gillen, huilen… helemaal overstuur, dikke traantjes over zijn wangen
@Sweet-Love wrote:
@romata wrote:@Sweet-Love wrote:Heb hem dus in bad gedaan, wauw, na zijn prikjes wilden hij niet meer lachen!
Wat fijn
Gelukkig was mijn vriend mee, ik heb niet gekeken, tranen biggelde even langs me wang! Hij is er goed doorheen gekomen, de 1ste viel nog wel mee , hij huilde wat zielig maar erg kort en had zoiets van het zal wel… en ging lachen.
De 2e, man oh man… gillen, huilen… helemaal overstuur, dikke traantjes over zijn wangen
Ja hier is de eerste prik even schrikken van wat is dit nu en even huilen.
En bij de 2de prik is het meteen heel hard krijsen
Zo erg als je kindje pijn heeft.
En ik kijk ook NOOIT !!
Ben niet zo’n fan van naalden denk als ik zou kijken ik naast me stoel zou vallen :oops: