babyzwemvraagjes... (3e en 4e vraag erbij..)

k hb drie vragen: welke zwempampers gebruiken jullie?



2. welk maat badpakje moet je, als je dat over een zwempamper heen doet? ze heft nu maatje 62… dat is wel beetje aan de ruime kant…



3. k had nog een vraagje… maar welke weet ik niet meer…



nu wel… is het verstandig om te gaan zwemmen op dinsdag als ze maandag prikjes heeft gehad? s morgens krijgt ze die, en dan de volgende dag zwemmen…



4. ennnn waar kooop je badpakjes?? ben overal al gewees,t prenatal etc maar nergens zijn meer kleine maatjes…

1: geen, zwemluiers, die zijn er pas vanaf 7 kilo :wink:

2: gewoon een passend badpakje dus

3: Bij Stavoren linksaf en dan kom je er vanzelf.



Je hebt geen zwemluiers nodig bij babyzwemmen, ze laten sowieso de urine gewoon door en er zijn maar weinig baby’s die in het water poepen :slight_smile:

en ik maar denken dat die luiers steeds uitverkocht waren :mrgreen:

julia poept altijd giga… in bad :oops: wordt dus nog wat…





maaaar waar kan je een badpakje kopen… prenata l etc overal geweeest, ze zijn haast nergens meer :cry:

@Mellie wrote:

1: geen, zwemluiers, die zijn er pas vanaf 7 kilo :wink:

2: gewoon een passend badpakje dus

3: Bij Stavoren linksaf en dan kom je er vanzelf.



Je hebt geen zwemluiers nodig bij babyzwemmen, ze laten sowieso de urine gewoon door en er zijn maar weinig baby’s die in het water poepen :slight_smile:




Ze laten urine gewoon door… :eh: dan vraag ik me af waar zwemluiers dan voor zijn… :think:



Wij hebben voor Esmee little swimmers (Huggies) en ook wel de zwemluiers van Etos. Met Emma hebben we nog niet gezwommen, maar lees dus nu dat die maat er niet is…wist ik ook niet. Had anders ook lopen zoeken.

@Janet76 wrote:

@Mellie wrote:
1: geen, zwemluiers, die zijn er pas vanaf 7 kilo :wink:

2: gewoon een passend badpakje dus

3: Bij Stavoren linksaf en dan kom je er vanzelf.



Je hebt geen zwemluiers nodig bij babyzwemmen, ze laten sowieso de urine gewoon door en er zijn maar weinig baby’s die in het water poepen :slight_smile:




Ze laten urine gewoon door… :eh: dan vraag ik me af waar zwemluiers dan voor zijn… :think:



Wij hebben voor Esmee little swimmers (Huggies) en ook wel de zwemluiers van Etos. Met Emma hebben we nog niet gezwommen, maar lees dus nu dat die maat er niet is…wist ik ook niet. Had anders ook lopen zoeken.


Die zijn er speciaal om evt poep op te vangen maar dat doet zo’n zwembroekje met plastic laagje ook en die zijn er wel in kleinere maten dus ik vind de zwemluiers geldklopperij.

Als een zwemluier plas absorbeert absorbeert hij ook zwemwater snappie en aangezien gewone luiers dat ook doen hebben ze gezorgd dat de zwemluiers dus geen vocht absorberen ivm zinkende beebjes en zo :slight_smile:

de zwemluiers van kruitvat (v.a. 6 kilo, vallen klein)

(Anna poepte er ook met grote regelmaat in)



ik vond het toch wel fijn om een zwemluier te hebben hoor, ik had geen zin om alles uit te wassen enzo… dat is dezelfde reden waarom ik wegwerpluiers gebruik i.p.v. katoen



daarover had ze een zwempakje maat 68, ging prima!



anna had toen zelf nog maat 62



ze was meen ik een kilo of 4,5

oké… julia is al een kilo of zes :oops: dan zal dat wel goedkomen…



die derde vraag ben ik nog steeds vergeten! :oops:

Ik had zo’n zwembroekje van de prenatal via mp gekocht die waren ideaal…heeft een luiersluiting en een laagje erin om de poep evt. vast te houden,maar hier nog nooit een poep gezien :wink:

en de ene dag prikjes… de andere dag zwemmen? doen of niet doen?

@konijn wrote:

en de ene dag prikjes… de andere dag zwemmen? doen of niet doen?




Zou ik persoonlijk niet doen eerlijk gezegd, het kan natuurlijk best zo zijn dat je kindje het prima doet maar er word toch een beetje van de ziekte ingespoten en je weet nooit of je kindje er een beetje ziek van word :-*

ik hen ze gewoon vd kruidvat gebruikt hoor, maatje s idd vanaf 7 kilo, maar ach marit poepte ookal tijd in water wilde niet dat scenario hebben in het zwembad :smiley:



Je kunt maandag middag toch even aankijken, hoe het gaat? als ze er last van heeft ga je niet, en anders wel :slight_smile:



Ik heb een zwembroekje voor marit, die zijn eraf vanaf maatje 56 bij de prenatal

Vanaf wanneer mag je gaan babyzwemmen?

Ik ben 14 juli as. uitgerekend, en zou graag met ons kleintje willen gaan zwemmen.

Is dat vanaf 3 maanden?



Ik heb een zwemluierbroekje bij Prenatal gekocht, daar zit plastic in.

En ik heb een gewoon zwembroekje mt 62 gekocht. Was het kleinste maatje dat ze hadden bij prenatal.



Groetjes Wilma33

met drie maanden, sommigen zeggen ook wel eens na de eerste prikjes…

Informeren bij het betreffende zwembad. Hier mocht het vanaf 10weken. Ryan kreeg met 11,4 weken zn prikjes. Ik heb wel gewacht ben uit eindelijk met 13 weken begonnen…Nu dus 2x geweest.



Wij gebruiken een zwembroekje met daaronder een zwemluier. (zwembroek mt.74 hij valt namelijk klein) Hij heeft zelf nog 62 met gewone broekjes. Zwemluier vanaf 7kg. Hoe zwaar die is weet ik niet. was een maandje geleden 6,2…



Suc6 en het is erg leuk om te doen!!!

Zwemluiers de kleine maat van het kruidvat.

Zwempakje, als hema enzo geen kleine maatjes meer verkopen zou ik even op marktplaats gaan shoppen en een maatje groter is ook geen probleem, vind ik.

En als je kindje een goede nacht heeft gehad, gaat het zwemmen waarschijnlijk ook wel lukken.

dank je allemaal!



kheb de zwempampers al gehaald, die past ze makkelijk, zwembroekje heb ik maar bij de buuf vandaag gehaald, die ik zag waren leuk… maar vreselijk duur, dus helaas!



k moet alleen nog wat voor mijzelf, en dat gaat ws niet lukken voor dinsdag, dus loop ik maar een keer voor gek :oops:

Leuke zwempakjes bij Villa Hap!!!

Vanaf maat 56-68!! :lol:

Prijs: 12,95

Leuke zwempakjes bij Villa Hap!!!

Vanaf maat 56-68!! :lol:

Prijs: 12,95