babyzwemmen in het weekend

Mijn dochtertje krijgt de leeftijd dat ik graag wil gaan babyzwemmen met haar, maar dan het liefst wel in het weekend.

En ik kan eigenlijk alleen maar zwembaden vinden die het door de weeks hebben. Dus mijn vraag is, hebben jullie babywemmen in het weekend (gehad) en waar was dat?

Alvast bedankt :slight_smile:

Babyzwemmen lijken ze alleen onder werktijd te doen. En dan bij voorkeur op woensdagochtend :roll:

Hier kan het donderdagavond (18.30), mss bij jou in de buurt ook?

Ik wil ook graag in het weekend omdat mijn man ook graag mee wil, helaas hier ook alleen het echte babyzwemmen door de week. Als mijn dochter 6 kilo weegt wil ik het gewoon eens proberen in het pierebadje, is het te koud dan merken we dat snel genoeg toch.

Hier verschilt het erg per zwembad…er is één zwembad in de buurt waar het op zondag is, verder vooral op dinsdagochtend (en soms een andere ochtend).

hier doen ze dit ook op zaterdagochtend… 9 of 10 uur… maarre in noord limburg… optisport

Het is eventjes rijden voor je, maar in Hoorn (waterhoorn) kan het ook in de ochtenden in het weekend :thumbup:

Super!!

Echt geweldig. Hoorn valt echt mee als je bedenkt dat ik er rustig elke week voor naar amsterdam zou gaan rijden :slight_smile:

hier kan het wel ook in het weekend… maar dat is helemaal nogal ver rijden :lol:

Ik heb even gegoogled… Geen idee of het minder ver is dan Hoorn, maar in Heiloo is het ook op zaterdag- en zondagochtend (zwembad Loos). En er is ook nog Hippo-zweminstruktie (met de welbekende voor- en achtervoegsels) in Heerhugowaard, maar dat is pas vanaf 5 maanden.

hier is het ook op zondagochtend, maar dat is een heel eind uit jouw richting :mrgreen:

@Kimmygirl wrote:

Super!!

Echt geweldig. Hoorn valt echt mee als je bedenkt dat ik er rustig elke week voor naar amsterdam zou gaan rijden :slight_smile:

Hahaha, ja, dan scheelt hoorn wel ja! Leuk zwembad ook hoor. De lessen zijn vaak wel druk op de zaterdag, maar erg leuk!

Volgens mij hebben 2 meiden hier van het forum (wonen vlakbij jou :wink: )

zwemmen op zaterdag.

Zal ze wel even een pb sturen!

stuur je even een pb!

Zwembad de schots heeft gezinszwemmen op zondag…

maar geen babyzwemmen misschien J-dorp?

De Schots:

Baby zwemmen dinsdag & woensdag 10.00-10.30

Zwembad van Noorderhaven

Langevliet 81, 1788 BJ Den Helder (Julianadorp)

Startdata

elke vrijdagavond

van 18.00 tot 18.30 uur voor baby’s

van 18.30 tot 19.00 uur voor peuters tot 4,5 jaar

elke zaterdagochtend

van 10.15 tot 10.45 uur voor baby’s

van 10.45 tot 11.15 voor peuters tot 4,5 jaar

elke dinsdagavond:

van 18.15 tot 18.45 uur voor baby’s

van 18.45 tot 19.15 uur voor peuters tot 4,5 jaar

Kosten

€ 21,- per maand.

Leden van het Servicepakket krijgen 5% korting op de contributie.

zat zeker half te slapen toen ik op zoek was :oops:

Allemaal ontzettend bedankt :slight_smile:

Heb je er wat aan? :roll: :lol:

want J-dorp is niet zo ver…

Ik lees hier iets over heiloo en hhw.

Allebei voor ons niet zo ver, dus top :thumbup:

Hier ook doordeweeks 's ochtends en dan moeten we allebei werken…