babyzwemen rotterdam

hallo,



Ik ben op zoek naar een zwembad omgeving rotterdam (zevenkamp) die babyzwemmen geeft.

Heb er wel een aantal gevonden maar die doen het allemaal op dinsdag. Ik ben eigenlijk het liefst op zoek naar een zwembad die het op een vrijdag geeft.

Iemand misschien een idee???



alvast bedankt



groetjes geraldine

Wat is de discussie hiervan als ik vragen mag ?

@Mama wrote:

Wat is de discussie hiervan als ik vragen mag ?




Geen discussie, ze heeft het duidelijk verkeerd geplaatst…

Op vrijdag weet ik niets in de buurt van Zevenkamp (tot hoe ver vind jij het ‘in de buurt’?), maar in het Alexanderbad is het op zondag.



In Capelle is het trouwens wel op vrijdag, maar dat is vanaf 9 maanden.

Volgens mij was het ook op dinsdag in het zwembad op zuid in ijselmonde, is op de dwarsdijk, je moet eff googlen want weet echt de naam niet…Wij gaan daar ook waarschijnlijk :wink:



is trouwens vanaf 3 maanden dacht ik



edit ow rotterdam zevenkamp… nee dan weet ik niks in de buurt sorry was te snel met reageren :oops:

In IJsselmonde (het zwembad heet trouwens gewoon Zwembad IJsselmonde) is het inderdaad ook op dinsdag, maar dat wil ze juist niet. :wink:

Zevenhuizen (De Koornmolen) trouwens niet wat? Is niet heel dichtbij, maar ook niet heel ver weg en daar is het wel op (woensdag- en) vrijdagochtend. En daar is het vanaf 8 weken (ik zou niet zo vroeg al gaan, maar goed, dat is mijn mening).

@Nienke123 wrote:

In IJsselmonde (het zwembad heet trouwens gewoon Zwembad IJsselmonde) is het inderdaad ook op dinsdag, maar dat wil ze juist niet. :wink:




ow haha zo zie je maar hoe goed ik gelezen heb 8) :oops: :oops: :oops: sorry korte nacht gehad :wink:

in het Oostelijk zwembad wordt op vrijdagmiddag baby/peuterzwemmen gegeven van 13.00 tot 14.00. Is vrijblijvend dus niet verplicht om iedere week te gaan.

Heb je een auto? In Zoetermeer (20 minuten vanuit zevenkamp buiten de spits) zijn 3 gemeente zwembaden en iedere dag geven ze in 1 van de baden babyles. Het is van 0-4 jaar. Het is per ochtend in 3 groepjes verdeeld per leeftijd.