Het heeft hier al een paar keer gestaan maar kan het helaas niet meer vinden.
Bij het Kruidvat zijn de babyzoo kinderwekkers weer in de aanbieding en inmiddels heb ik exemplaar 2 thuis dat niet naar behoren werkt.
De oogjes sluiten niet, alarm werkt niet, lampje gaat niet aan.
Weet iemand of dit een fout exemplaar is of heb ik iets niet goed gedaan?
Alvast bedankt voor reacties.
Sandra
Mijne werkt prima! Lastig inschatten of je hem juist heb ingesteld…
Iedereen die zo’n ding heeft is ook zeer enthousiast.
Ik vind het zo raar dat ik vandaag 2 exemplaren in mijn handen gehad heb die het allebei niet doen…wel heel toevallig.
Morgen ga ik voor de aapuitvoering en anders houdt het op.
Batterijsoort zal toch wel niet uitmaken?
@Sandra(chapati) wrote:
Iedereen die zo’n ding heeft is ook zeer enthousiast.
Ik vind het zo raar dat ik vandaag 2 exemplaren in mijn handen gehad heb die het allebei niet doen…wel heel toevallig.
Morgen ga ik voor de aapuitvoering en anders houdt het op.
Batterijsoort zal toch wel niet uitmaken?
Hier zijn we niet zo enthousiast hoor. Hij weigerde vaak dienst, of ging midden in de nacht af (leuk om 3:00 uur die junglegeluiden :wall: :wall: ) De tijd blijft niet correct meelopen, ook niet met nieuwe batterijen en deze week ging ie vanuit het niets ineens af zonder dat iemand er recentelijk had aangezeten. Maar Femke vind hem er leuk uitzien, dus wil ze hem op haar kamer hebben staan.
Ik heb hem vandaag ook gekocht (olifantuitvoering) en hij staat nu te “slapen” bij Lienke op de kamer. Hoop niet dat hij midden in de nacht afgaat trouwens :roll: .
Heb het geluid niet aanstaan in elk geval en hem ingesteld op morgenvroeg 7.00 uur. Ben benieuwd :think: .
Balen dat je 2x al 1 gehaald hebt die niet naar behoren werkt. Wel heel toevallig dan. Neem aan dat je wel het klepje aan de achterkant losdraait waar de bedieningsknopjes onderzitten toch?
Groetjes Renate
Ik had er op internet meer klachten over gelezen, dus zijn wij voor de duurdere kidsleep gegaan.
Hij heeft hier goed gewerkt. We hadden hem ingesteld op 7.00 uur.
Lienke huilde om 7.15 uur in haar bed, want ze dacht dat het olifantje nog sliep. Had ze dus niet goed gekeken :lol: . Toen ik haar zei dat ze eruit mocht omdat de olifant ook wakker was keek ze nog eens goed en klom toen maar snel haar bed uit :mrgreen: .
Groetjes Renate
OP een ander forum waar ik kom heb ik veel problemen gelezen met de versie van het kruidvat inderdaad dus ik denk niet dat het aan jou ligt hoor!