hoi,
ik heb er wel een, maar inderdaad zit ze er niet iedere dag in en als ze erin zit maar voor hooguit 30 min.
en wat voor 1, hij is onwijs leuk!!! :lol:
en onwijs duur ook :oops: maar ja papa he
maakt ook een formule 1 geluid en lachende kinderen in het stuurtje zitten ook verschillende melodien, dat gedeelte kun je er ook af halen.
het zitje kun je naar voren schuiven zodat je een loopkarretje krijgt (rollator idee )
en er zit vering in :thumbup:
115,- bij duimeland ze hebben hem ook in het limoen :mrgreen:
Los van dat het slecht is voor de heupjes en ik geloof dat een kind gaat lopen als hij/zij eraan toe is, vind ik het vreselijk lelijke ondingen :silenced: Mn huiskamer staat al vol met een box en een kinderstoel en een bugaboo in de gang, ik hoef echt niet nog meer zooi.
Ja die is echt heel erg mooi Melanie!
Rhode Jasly kan al tijgeren maar ook al kruipen, heel goed zelfs, ze trekt zich op en wil stapjes nemen maar dat lukt ng niet want dan verliest ze dr evenwicht, ze is ontzettend sterk op dr benen maar ze komt op plekken waar ze niet mag komen als ze gaat kruipen,
Ik heb een glazen tafe en vind het dood eng als ze zich daar aan gaat optrekkenl en ik zet alles aan de kant dus in ons huis kan ze zich nergens aan optrekken alleen aan dr eigen tafeltje en in dr box of bedje,
En ze word zo erg blij als ze staat dus dacht ik dat het leuk zal zijn om een loopstoeltje te kopen, niet om het lopen te stimuleren maar om erin te spelen
Jullie hebben me best wel moeilijk gemaakt want het is best wel prijzig als ik het koop en het is niet goed voor haar… :doh: :oops: :?
Ik ga eens ff denken wat ik ga doen
Ik heb een loopstoeltje gekregen toen Serina geboren werd, ze heeft er niet veel in gezeten want had gelezen dat het slecht is voor haar heupjes de keren dat ze er in heeft gezeten was dat voor zo`n 15 minuten. Wesley zit er soms in maar dan ook niet voor lang om dezelfde redenen natuurlijk, kortom het ding staat hier meer in de weg dan dat er gebruik van word gemaakt.
Jouw meisje gaat zo hard, zou t niet doen hoor… Dikke kans dat ze over een paar maanden zelf al kan lopen. Zonde van t geld.
@D. wrote:
Los van dat het slecht is voor de heupjes en ik geloof dat een kind gaat lopen als hij/zij eraan toe is, vind ik het vreselijk lelijke ondingen :silenced: Mn huiskamer staat al vol met een box en een kinderstoel en een bugaboo in de gang, ik hoef echt niet nog meer zooi.
Ik gebruikte hem buiten, ideaal, mama in de zon zitten en Jayden lekker rennen met het ding :thumbup:
Babydiablow: Als je hem graag wilt kopen zou ik het gewoon doen, en nu ze nog klein is gewoon niet al te lang erin laten zitten…succes met het maken van je keuze :thumbup:
Vreselijke dingen, sorry dat ik het zeg :oops:
Plus het feit dat zo’n ding helemaal niet goed is voor de ontwikkeling van het lopen. Een kind loopt er heel anders in dan wanneer hij op een natuurlijke manier leert lopen.
Maar… gisteren waren we in Ballorig en er stond zo’n ding en ik heb Lev er toen maar wel even in gezet. Hij vond het geweldig.
Maar dat is dan leuk voor eventjes, voor thuis begin ik er niet aan.
oef mellanie, Als ik zo die foto zie dan wordt ik spontaan een beetje misselijk :oops: Je kindje zit is die loopstoel en krijgt een vaart en dan …boem met haar hooft tegen de punt van je glazen tafel!
Buiten dat ze er verkeerd van gaan lopen of dat het niet goed is voor de heupjes is het ook nog eens gevaarlijk doordat ze er te snel mee kunnen.
Lopen gaat al snel genoeg! Geniet nou gewoon even van je BABY! Ze hoort nog niet meer te doen dan een beetje slapen, eten drinken en lachen. Omrollen en wellicht tijgeren. Alles op zijn tijd hoor.
ik vind het wel een mooie foto Melanie , ik heb overal research gedaan en heb nergens iets gelezen over verkeerd lopen of niet goed voor dr heupjes want mijn meissie staat heel de dag, is dat dan ook niet goed voor dr heupjes???Ik denk dat zij binnenkort toch zelf gaat lopen omdat ze nu al stapjes doet naar de zijkant in dr box dus heb ik het loopstoeltje gelaten en ga hem dus niet meer kopen ,
Binnenkort dan maar iets anders verzinnen,
@D. wrote:
eens, eens en eens.
babydiablow: je kindje gaat al zo rap, ik zou het niet op deze manier overstimuleren.
ja ik weet heb en de stapjes worden steeds beter en sneller naar de zijkant dus ik laat het,
Hier ook geen loopstoeltje hoor… Tessa heeft er wel eens ingezeten bij een ander en man wat hing ze scheef… vond het helemaal niks…
Het schijnt slecht te zijn voor de rug, de heupjes, de stand vn de voetjes en beentjes…
En dan het gevaar van omkiepen… als ze maar ergens tegenaan lopen gaat dat ding om, vooral als ze een beetje vaart maken.
Je kunt dan beter wat tijd in je kindje investeren en je kind aan je handen pakken en zo een paar stapjes laten zetten, heb je nog even tijd voor elkaar ook, vind je kindje nog veel leuker…
Ze gaan vaak al zo snel, het komt echt vanzelf wel…
Tessa heeft ook altijd gewoon bij ons aan de handen gelopen…vond ze geweldig…
Liefs