Babywalker( loopwagen)

Vanaf wanneer kan je deze gebruiken?

Wat zijn jullie ervaringen ermee?

Slecht/goed voor de ontwikkeling?

Ben benieuwd naar de reacties, is toch altijd een discussie-onderwerp?

De kinderfysiotherapeut van mijn dochter, de kraamhulp, de kinderarts, mijn fysiotherapeut en ik zijn allemaal niet enthousiast over die dingen.

http://www.veiligheid.nl/csi/veiligheid.nsf/wwwVwContent/M_13419FE78CD0CD11C12573AD003BE39A

Bedankt voor je reactie en het link :thumbup:

@Kittycat wrote:

Ben benieuwd naar de reacties, is toch altijd een discussie-onderwerp?

De kinderfysiotherapeut van mijn dochter, de kraamhulp, de kinderarts, mijn fysiotherapeut en ik zijn allemaal niet enthousiast over die dingen.

http://www.veiligheid.nl/csi/veiligheid.nsf/wwwVwContent/M_13419FE78CD0CD11C12573AD003BE39A

Babywalker is iets anders dan een loopstoeltje. Linkje wat jij laat zien gaat over een loopstoeltje.

Ik heb een babywalker en ik ben enthousiast. prinsje loopt er kilometers achter en begint steeds harder te rennen. Maar alleen loopt hij bijna niet.

loopstoeltje :thumbdown: zeker niet doen ben er ook helemaal tegen maar ieder zijn eigen mening, wel hebben wij een baby walker en wordt nog steeds gebruikt zoiets als foto van post hier boven waar ze achter aan kunnen lopen

Ooh sorry, heb ik het door elkaar gegooid :oops:

Zo’n ding als op de foto is best leuk voor kinderen denk ik.

zo walker als op de foto zijn inderdaad leuk kunnen zich achter leren optrekken eerste stapjes leren zetten nu wordt hij bij ons 16 maand oude zoon gebruikt als race kar hij rent er mee door de kamer heen en is dus een groot succes wij hebben trouwens gewoon een simpeler uitvoering van winnie the pooh zodat ze de voor kant niet leuker gaan vinden dan wat de functie is en deze vonden wij wat steviger ivm omvallen

@Kittycat wrote:

Ooh sorry, heb ik het door elkaar gegooid :oops:

Zo’n ding als op de foto is best leuk voor kinderen denk ik.

Snap je verwarring wel, omdat je als je op google dit zoekt krijg je dus oko zo een stoel

Met Google krijg je allebei de versies te zien inderdaad.

Misschien wil NWmama vertellen om welke het gaat?

Wij hebben zo’n babywalker gegeven toen hij één jaar werd. Hij kon er toen achter stappen. Een maandje later liep hij voor het eerst los.

Hij vond het erg leuk!

een loopstoeltje is slecht voor de heupjes… ( men zet er kinderen in die er fysiek nog niet klaar voor zijn…en dan gelijk een hele lange tijd achtereen… max een kwartier als je kind al zelf kan staan, is niet zo heel slecht)

een babywalker is een stimulans om te gaan lopen…

Dames bedankt voor de antwoorden :thumbup:

Ik wist ook niet dat de een iets anders was dan de ander :shifty:

Maar zo’n babywalker zoals afgebeelden lijkt me wel leuk.

@Moirah wrote:

Ik zie de meerwaarde van een babywalker niet zo. Je kunt net zo goed een klein stoeltje gebruiken. Daar komt dan geen muziek uit enzo, maar daar ben ik sowieso niet zo dol op :lol: Lopen gaan ze vanzelf wel.

Ik ben geen voorstander van een stoel gebruiken want die is toch echt bedoeld om op te zitten…Anders wordt mijn meubilair overal naartoe gesleept.

Babywalker is bedoeld om mee te lopen en spelen

Ik vind ze superleuk die babywalkers!

Liv loopt er achter sinds ze 8 maanden was. Ze vind het zo leuk om zich zo te verplaatsen! Maar langs meubels doet ze wel net zo lief.

Noa vindt de babywalker (zelfde als op de foto) erg leuk, alleen gaat dan ding harder dan zij, dus dat is geen succes!