wij zitten er aan te denken om binnenkort eens een weekendje naar centerparcs te gaan met floris .zelf zitten we te denken aan huttenheugte,maar het kan ook zo maar een ander parc worden.
de vraag is hebben ze het in de huisjes goed voor elkaar voor baby’s?
is het bedje bv wel goed of moeten we zelf een campingbedje meenemen?
is er een badje voor baby’s of moeten we die ook zelf meenemen?
en er schijnt ook een box aanwezig te zijn…zijn die wel stevig of vallen ze van ellende uit elkaar?
hihi hoezo overbezorgt :mrgreen:
er zijn speciale kinderbungalows die dat allemaal wel hebben :thumbup:
ook de standaard bungalows hebben dat. Wij zijn er geweest toen sophie 8 maanden was, en dus waarschijnlijk een stuk drukker al als jouw kleine spruit. Hier ging het prima! In het camingbedje heeft ze heeerlijk geslapen en was ook echt stevig.
De box heeft ze niet zo heel veel gebruikt, maar was wel goed. Was een beetje hetzelfde idee als het campingbedje, maar dan wat vierkanter en ruimer.
Een babybadje zit er niet in, dus als de kleine niet mee onder de douche gaat, zou je die zelf mee moeten nemen.
Wel hebben de meeste parken een extra grote wastafel bij de toiletten. Hier hebben wij sophie toen ook een keer na het zwemmen goed in "bad"gedaan. Sophietje vond dat toen geweldig, en wij hoefden haar in het huisje niet mer te douchen.
weet iemand of landal green parcs dat ook heeft trouwens? of moet je dat los erbij reserveren?
In de gewone bungalows heb je wel kinderbedje, box en kinderstoel.
Maar neem je de kindercottage dan heb je ook een babybadje, een steviger kinderbedje (was bij ons toen van hout) en wcpotje.
Wij nemen eigenlijk altijd ons eigen bedje mee. Het past in de auto, het is goed en we weten hoe het werkt. Lo is eraan gewend en je weet zeker dat je niet zonder zit
De box in CP ken ik wel, dat zijn idd die vierkante, net als een bedje eigenlijk. Prima dingen hoor.
Badje heb ik ook nog nooit gezien (maar ook nooit extra bijbesteld)
centerparks heeft het voor kinderen echt goed geregeld :thumbup:
ook bij het zwembad is er een box, lekker warm, zwemvesten
daar word echt rekening met kinderen gehouden :thumbup: :thumbup:
Landal hetzelfde. Geen ervaring met kinderbungalow, maar bedje en box zijn aanwezig in de standaard huisjes. Badje niet. Kinderstoel even aangeven bij reservering. Wij reserveren altijd een huisje met bad en Hieke gaat dan met ons in bad. :inlove: :thumbup:
Nou om eerlijk te zijn hadden wij heel erg spijt dat we ons campingbedje niet hadden meegenomen. Hun matras/plank bleef heel erg als een dakje staan (midden omhoog) ^ Zoiets en we kregen het maar niet goed.
En een soort van box was via Damian in ieder geval niks. Dat was met van dat gaas en dan helemaal naar binnengedeukt. Kan niet zo goed uitleggen :oops: Hij was in ieder geval niet ruim.
De kinderstoel was :thumbup:
Waarschijnlijk hadden wij gewoon pech met het bedje
Zwembad is inderdaad verder prima, inderdaad een goede box, kinderstoeltjes en bij sommige parken krijg je de zwemluiers gratis.
De ene peuterbad is wel warm maar we hebben bij een ander park een heel koud baby/peuter badje gehad.
Wij nemen btw ook altijd ons eigen bedje mee. Het idee alleen al dat er al weet ik hoeveel kinderen in geslapen/gesnotterd/gespuugd/geplast hebben… :sick:
Als er bij ons iets niet naar onze zin is. Kapot of het werkt niet goed, dan meld ik dat altijd bij de receptie en binnen een uur hebben we dan een ander exemplaar wat wel goed werkt. :thumbup:
Wij hadden een keer een box waar de bovenrand van gescheurd was. Vond het niet zo´n fijn idee dat Tycho het rubber er uit zou kunnen pulken. Even gemeld en na een uur gewoon een nieuwe box.
Vorige week naar de Huttenheugte geweest. Afgezien van een enorme sigarettenrook stank in ons huisje bij aankomst, was alles prima in orde!
In het huisje ( standaard voor 6 personen) stond in de kast een bedje, een box en een kinderstoel. Zelfs aan kinderbestekjes was gedacht!
Ik vond het echt super daar. Nog nooit zulk vriendelijk en behulpzaam personeel meegemaakt. Echt een aanrader!
Tip: Kijk eerst even op de kaart voor je een type huisje plant, want sommige types liggen aan de andere kant van het meer en dat is zeker 20 minuten lopen voor je bij het centrum bent.
Wij hadden een HHo44. DE meest simpele versie, zonder afwasmachine enzo, maar wel om de hoek bij het zwembad!
Wij zijn vorige week een weekend in de Eemhof geweest en ondanks dat onze kleine er niets is natuurlijk wel even goed om ons heen gekeken
Wij hadden een Primieum cottage en daar waren standaard een aantal baby/kinder artikelen aanwezig.
Een kinderbestekset in de de keukenla in de gang kast stonden een box, babybadje, kinderstoel en een baybedje.
Persoonlijk zou ik ook mijn eigen bedje meenemen hoor vindt ik zelf een prettiger idee
Zwembad was zeer kindvriendlijk gratis zwemluiers, boxen zat, kinderstoeltjes en gratis zwemvestjes.
Nou vindt ik zo ie zo wel dat bijna alles centerparcs parken altijd erg kindvriendlijk zijn.
@Chelleke wrote:
Nou om eerlijk te zijn hadden wij heel erg spijt dat we ons campingbedje niet hadden meegenomen. Hun matras/plank bleef heel erg als een dakje staan (midden omhoog) ^ Zoiets en we kregen het maar niet goed.
En een soort van box was via Damian in ieder geval niks. Dat was met van dat gaas en dan helemaal naar binnengedeukt. Kan niet zo goed uitleggen :oops: Hij was in ieder geval niet ruim.
De kinderstoel was :thumbup:
Waarschijnlijk hadden wij gewoon pech met het bedje
Zwembad is inderdaad verder prima, inderdaad een goede box, kinderstoeltjes en bij sommige parken krijg je de zwemluiers gratis.
De ene peuterbad is wel warm maar we hebben bij een ander park een heel koud baby/peuter badje gehad.
Helaas moet ik me bij je aansluiten, wij hadden echt heel slecht materiaal in de huttenheugte!
MAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
We hebben gelijk contact opgenomen met de receptie en kregen alles nieuw! Perfecte staat!
DUS ga met een gerust hart heen maar bel wel als er iets niet naar je zin is!
Fijne vakantie!
CP is altijd alles prima aanwezig…ook kinderstoelen in de restaurants e.d.
Even een tip voor de mensen die naar landal willen, de kinderstoelen daar zijn bijna onbruikbaar voor kids van 1 tot 2 jaar…geen riempjes…het zijn van die ruime makkelijk uitstap en opsta kinderstoelen…moesten Eli overal vastbinden met sjaals e.d. en dan nog was het lastig…geeft niet,maar de volgende keer nemen we zelf wel onze Ikea kinderstoel mee…scheelt een hoop gedoe…
Eli sprong continue uit de stoel of kroop de tafels over…zodra we een stoel met riempje hebben blijft hij wel zitten…(iets oudere beebs voelen dat ze vrijheid hebben…dus gaan ze alles uitproberen).
Dat was jammer…maar bij CP gebruiken ze volgens mij wel goede…heb ook wel eens triptraps gehad daar…
Bedjes en box was verder prima…
goeiemorge
heb al heel wat parken gezien er zit altijd een kinderstoel en campingbed in en kwa bad kan je hem ook evt. in het grote bad badere.
maar wat ik een naddel vindt is dat het nooit even goed schoon is, ik nem dus ook altijd mijn eigen campingbed mee.