Babyspeelgoed, heeeeel veeel

gekregen. De spullen zijn allemaal nog nieuw, alleen is de verpakking soms wat “slof” omdat het een tijd in een opslagloods heeft gelegen…Het zijn allemaal rammelaars, knuffels, bijtringen, een aantal flesjes en bekers etc. . En na een aantal dingen voor onze zoon eruit gehaald te hebben, hebben we nog heel veel over en ik vind het doodzonde om weg te gooien…

Dus aan jullie de vraag, weten jullie een stichting/organisatie die hier misschien belangstelling voor heeft. De spullen zijn ongebruikt! Als je een suggestie hebt dan laat het weten!

hoi hoi



waarom doneer je het niet aan ziekenhuizen meestal zijn de kinderen daar gek op speeltjes en helemaal nu sinterklaastijd kan het nog leuk ingepakt worden en aan de allerkleinste gegeven worden



ook kdv’s kunnen natuurlijk altijd wel nieuw speelgoed gebruiken



groetjes nathalie

Misschien een voedselbank in je omgeving of kindertehuis?

Ja, ik dacht ook aan een ziekenhuis of een Ronald McDonaldhuis. Die zijn er vast erg blij mee.



Groetjes,

Heleen

Dat denk ik ook hoor. :thumbup:

Of een opvanghuis voor tienermoeders?

Dat zijn dingen waar ik niet zo 1,2,3 aan gedacht had! Ik ga eens op een aantal sites rondneuzen. Thnx!

@S@nne wrote:

Of een opvanghuis voor tienermoeders?




ik heb al eens in een vrijgevige bui de hele baby-uitzet aangeboden… inclusief maxi cosie en zo…



“hadden op dit moment geen vraag”… :wall:



maar goed… wellicht is dit anders met speelgoed.



Weet niet waar je woont, maar in Spangen (Rotterdam) is een kinderopvang van oma v.d. Poel (weet eigenlijk niet of het nog zo is, maar dat kan ik wel voor je nagaan als je wilt) die ALTIJD blij is met alles wat ze krijgt.

Doet Oma vd Poel dat nog steeds??? Is ze nog steeds niet uit haar functie ontheven…???



(heb daar om de hoek gewerkt…)

Leger des heils, asielzoekerscentrum, plaatselijke voedselbank



deze organisaties zijn ook erg blij met spulletjes; zeker in deze tijd



Petri