Babyspeelgoed dat ballen in de lucht blaast help

Een geweldige titel om mijn vraag duidelijk te maken.



Ik ben op zoek naar babyspeelgoed vanaf 9 maanden. Het is een ding met 3 ballen dat je aan kan zetten en die dan ballen in de lucht blaast die het kindje kan vangen.



Wie weet van welk merk het is en hoe het heet?



Thanks…

elefant??

Das een olifantje die ook ballen in de lucht blaast

Succes met zoeken

Dank je voor je reactie maar Elefant blaast vlinders in de lucht die kindjes met een netje moeten opvangen. Dat is voor oudere kinderen.

Hij is van Playskool!



JAAAAAAAAAAAAAAAAH…



THANKS…

Wij hebben deze, echt een grote hit hier door beide dames nog trouwens :thumbup:

die laatste hebben wij ook en ook eva-linde vindt dat ding geweldig :mrgreen:

Wij willen hem voor onze zoon kopen die 5 wordt 8)



We hebben hem ooit gehad, ging stuk oid maar hij kijkt er elke keer als we in een speelgoedwinkel zijn verlekkerd naar. Dus dit wordt gewoon een extraatje.



Wel even kijken hoe duur die simpele zijn, want de nieuwste zijn 35 euro en dat vind ik niet grappig voor babyspeelgoed voor een 5-jarige… :mrgreen:

Volgens mij heb ik die hier bij “aangeboden” gezien, moment…

oooo hahaha nee dan snap ik em…ik vind het wel herkenbaar trouwens, mijn zoon was ook altijd zo vol van babyspeelgoed toen ie al op school zat :mrgreen: maar nee dan ga je niet iets heeel duurs kopen natuurlijk

Kwam net zoals Mel al aangeeft, zeggen: hij staat bij aangeboden in Peg’s shoppie.

mss een optie ?



groetjes

gerda

Klikkerdeklik

@romata wrote:

Wij hebben deze, echt een grote hit hier door beide dames nog trouwens :thumbup:




Hoe heet dat ding en van welk merk is die? Ziet er namelijk erg leuk uit voor de gastkindjes hier!

@Noekie wrote:

@romata wrote:
Wij hebben deze, echt een grote hit hier door beide dames nog trouwens :thumbup:




Hoe heet dat ding en van welk merk is die? Ziet er namelijk erg leuk uit voor de gastkindjes hier!




Is van v-tech, als je op google zoekt v-tech olifant :thumbup:

Tnx!