Babysites

Ik ben zo eens aan het zoeken op internet om een leuke site te vinden voor mijn babysite :stuck_out_tongue:

Nu is er veel aanbod, veel verschillende prijzen enz.



Ik moet zeggen dat ik jullie lay-out het leukste vind, maar…

Ik mis het gebitje en de groeicurve en vind dat je erg weinig fotos kan plaatsen.

Is er in de toekomst een keuze uit verschillende abonnementen met een verschillend aantal fotos wellicht en worden de andere opties wellicht nog toegevoegd? :think:

@Cathy_anne wrote:

Ik ben zo eens aan het zoeken op internet om een leuke site te vinden voor mijn babysite :stuck_out_tongue:

Nu is er veel aanbod, veel verschillende prijzen enz.



Ik moet zeggen dat ik jullie lay-out het leukste vind, maar…

Ik mis het gebitje en de groeicurve en vind dat je erg weinig fotos kan plaatsen.

Is er in de toekomst een keuze uit verschillende abonnementen met een verschillend aantal fotos wellicht en worden de andere opties wellicht nog toegevoegd? :think:




Uhm weinig foto’s?? :think:

Ik heb mijn zoon zijn site een jaar aanghouden en echt onwijs veel foto’s erop gezet onder het kopje fotoboek… en ik weet niet maar volgens mij dit hier geen max aan…



Succes met je keuze! Hoop dat je eruit komt :slight_smile:

Officieel is er een maximale limiet aan de foto’s maar in de praktijk kun je ongelimiteerd plaatsen hoor.

Ik ben ook op zoek naar een leuke site voor onze toekomstige ukkepuk en ben erg te spreken over die van “kindje op komst”. Ik ben alleen benieuwd of deze sites altijd openbaar zijn of dat je deze ook kan afschermen met een wachtwoord. Kan iemand mij dit vertellen?



Groeten,

Anne

Indien gewenst kun je deze afschermen met een wachtwoord.

Werden de sites nog uitgebreider, groeicurves ect?