Babyshower

Zag het van de week ergens voorbij komen, dacht meteen leuk voor mn zwangere schoonzus! Ik heb dat nooit gehad maar wie wel? Wat hebben jullie gedaan? en wat is allemaal leuk op zo’n feestje?

Ik heb in november een babyshower gehad :inlove:



Mensen hadden voor mij allemaal kadootjes gekocht die ik dan 1 voor 1 mocht uitpakken tijdens een spel.



Ze hadden zwangerschaps HINTS gedaan, dus met opdrachten die met zwangerschap en baby te maken hadden. Diegene die het goed had geraden mocht mij een kadootje geven. (wat ze in het begin allemaal op een tafel neer hadden gezet)



Er werd bij mij een bellypaint gedaan.

Ik had een zwangerschapstaart.

Ook mochten mensen schatten d.m.v wc-papier (kan ook met touw en dan de centimeters raden) wat de omvang van mn buik zou zijn; dus het aantal velletjes zeg maar.



Verder veel kletsen en lol hebben en veel foto’s maken.















Ik heb ook een echte surprise-babyshower gehad!



Mijn vriendinnen hadden het met mijn ouders bekokstoofd, en ze hadden mij erheen gelokt zo van ‘gezellig koffiedrinken’.



Ze hadden de hele kamer versierd met blauw en roze (slingers, ballonnen, frutsels van de xenos en blauw-witte en roze-witte tafelkleden). Er waren blauwe en roze taart en mijn beste vriendin had een heuse luiertaart gemaakt, versierd met tule en veertjes en kleine cadeautjes eraan.



Er waren ‘intekenlijsten’ voor de geboortedatum en het geslacht enzo en ze hadden zelfs geboortesuikers besteld voor alle gasten :shock:



Er waren zo’n 10-15 gasten en iedereen had cadeautjes bij zich. Oorspronkelijk is het de bedoeling cadeautjes voor de móeder te kopen, ik kreeg allebei.



Verder hadden ze ook nog een liedje gemaakt :roll:



Het was echt een geweldige verrassing :thumbup:

Wat een leuke ideeen zie ik voorbij komen. Hoe ver voor de uitgerekende datum doe je zo’n babyshower?

klinkt super leuk dit!!

Hier ook met 34/35 wk :slight_smile:



Het was ook zoooooo leuk! Ik had sowieso niks door, en ik had een bábyshower helemaal niet aan zien komen!



Ze hadden zelfs stiekem een hyve gemaakt om makkelijk vanalles met elkaar te kunnen bespreken :shock:

Klopt idd, zo’n 6 weken voor de bevalling.



Het is zo’n leuke avond, al is het maar dat je bij elkaar komt en gezellig kan kletsen.

Hier ook gehad, met 37 weken. Het was vooral een erg gezellige meidenavond. Met een soort high tea en daarna allemaal lekkere hapjes. Bij de meiden die hun eerste kindje kregen, deden we allemaal kleine cadeautjes, maar nu bij mij bij de 2e hebben ze bedacht dat ik 1 groot cadeau uit mag zoeken, omdat je vaak met kleine cadeautjes op slabbetjes e.d. uitkomt, en die hebben we natuurlijk meer dan genoeg.

Ik heb het ook gehad.

Leuk allemaal kleine cadeautjes gehad. En spelletjes gedaan zoals: speen happen, babyvoeding proeven en de smaak raden, raden hoeveel snoepjes er in een fles zitten en luier ruiken (hahaha, te denken valt aan pindakaas, chocopasta etc)!



Het is grandioos zo’n verassingsfeest!

Hier zo’n 6 weken voor de bevalling!