Oke… Ikheb hier een mannetje dat flink de kamer doorschuift en dat veel, veel leuker vindt als in de box spelen.
Maar ik word gillend gek… :shock: het eerste wat hij doet is op t kastje af met xbox, wii etc. leuk allemaal snoertjes, kastjes die je eruit kan rukken (en op je hoofd krijgen). Man vindt dat hij het niet netter kan maken als dit… Ik zou t t liefst egwoon wegdoen…echt geen doen dit.
Tips?!
kun je er geen beveiliging op doen ?
En anders consequent nee blijven zeggen, oppakken en wegzetten. Herhalen , herhalen, herhalen.
is doodvermoeiend , ik weet er alles van :hug:
Idd nee zeggen en wegzetten. Of barricaderen, dat doe ik hier ook regelmatig. We hebben een heel babyproof huis, zolang de houtkachel uit is, maar dat ene hoekje met snoeren, dat blijft haar trekken. Nu staat er een stoel voor en kan ze het hoekje niet meer in, geeft zo lekker veel rust
Leuk he, zo’n handenbinder!
Ik heb alles wat echt gevaarlijk is weggezet of gebarricadeerd, maar verder zijn er nog genoeg dingen waar mijn kleine boef bij kan, maar niet aan mag zitten.
Dat is gewoon een kwestie van heel vaak herhalen en uiteindelijk leert ze het wel een keer (hoop ik).
Een beetje omslachtig maar was hier wel effectief;
Klein bijzettafeltje van Ikea gekocht, de colsoles op de grond eronder (naast tvmeubel zijkanten dichtmaken met hout of plexiglas. Achterkant tegen de muur (snoeren komen alleen daar eruit aangezien de xbox en wii draadloze controllers hebben). Voorkant aan de onderkant en bovenkant plexiglas (tegen het naar voren trekken).
Enige nadeel is dat als je zelf een game wil wisselen je de console naar achter moet duwen om de disc er in/uit te doen. En het is niet echt de mooiste oplossing.
Hoewel ik echt ben van het leren niet aan te zitten vind ik sommige dingen te duur om mee te oefenen :oops:
Hoger zetten kan natuurlijk ook.
Ik denk dat verwachten dat een baby van 8mnd het wel leert een beetje ijdele hoop is :lol:
Nu zet ik hem idd weg en ik kanbergen speelgoed gevenwat hij normaal prachtig vindt, maar hij raced direct weer daar heen. Het is helaas een open kastje… Misschien toch maar eens zien of die zooi niet op een plank boven de tv kan ofzo. Zet ik speeltjes in dat leuke open kastje
Hoe lang duurde deze fase ook alweeer…? :shifty:
haha, ja 8 maanden is inderdaad wat vroeg
Dan inderdaad wegzetten en de speeltjes daar. En hopen dat ie snel uitgekeken is op dingen die niet van hem zijn. Succes
Oeh klinkt mss heel raar, praktisch maar niet mooi, maar ik moest denken aan die ‘kippen/konijnerennen’ die te koop zijn voor op een grasveld. :shifty:
Dat zijn een soort hekwerkjes die je kunt opvouwen wanneer je ze niet gebruikt maar mss ook wel kunnen functioneren als ‘kinderbeveiliging’ bij niet te beveiligen kastjes? :think: En ja die zijn om te trekken maar wanneer je dat hekje dan OM het kastje heen zet, dat het geen kant meer op kan dat het werkt? Want idd het is niet tof om de hele tijd ogen in je achterhoofd te moeten hebben en het nummer van je verzekering standaard in je mobiele. Het is ook niet zo dat je de hele dag maar kunt opletten want iemand zal toch iets aan huishouden ed moeten doen. Ben zelf gelukkig gezegend met een heerlijk dressoir waar alle apparatuur in een DICHT kastje zit zelfs met sleutel dus pfffjew geen zorgen hier en ik kan rustig in de keuken koken met tzt een kruipend kind.
Die hekjes heb ik in de schuur, maar ik vind het zooo geen gezicht om ze midden in de kamer te hebben :oops:
Ik heb manlief gister gevraagd om zn zooi achter t deurtje (andere helft vd kast) op te bergen, de dvds en games die daar liggen vinden we wel een plekje voor… Nou. Maarhopen dat t lukt met alle snoeren enzo…
Komt me eigenlijk erg goed uit wel, stoor me al jaren aan die zooi in t zicht maar toen kon t volgens hem echt niet in de dichte kast ( en nu ik zeiditkan echtniet, ging hij toch maargaten boren…) :lol:
Hahaha ik ken het hoor. Mijn man heeft ook werkelijk gedacht aan een open TV kast maar daar had ik zooo geen behoefte aan. Het grote verschil tussen hem en mij is natuurlijk ook dat hij maar relatief kort thuis is en een kind ziet rondkruipen. Daarbij had hij vaak wel het idee dat het toch wel meeviel? Tja als papa thuiskwam ging daar tijdelijk de aandacht heen. Hopelijk lukt het allemaal en kun je straks minder vaak politie-agentje spelen! :thumbup:
Ja echthe, die vanmijzei ook dan haal je hem toch gewoon weg daar… :wall:
Ja, lekker…heb je al eens aangegeven dat ie dan zelf voor het eten koken moet zorgen? Om het niet te hebben over de was die gevouwen mag worden door hem, de stofzuiger die hij mag hanteren etc allemaal NA werktijd… En bij voorkeur allemaal voordat de kids in bed liggen… :lol: