Babypoep

OK, het is een beetje een ranzig onderwerp…maar ik moet het toch ergens vragen :mrgreen:

hoe moet babypoep van een meisje van 3,5 maand er uit zien :think: ?

Eerst was het zo’n fijn zacht geel plakaat…maar nu niet meer :shock:

Op 1 of andere manier zijn het bijna echte drolletjes geworden, en het kost haar nogal veel moeite om het kwijt te raken, zeg maar…heeeel rood hoofd en duwen als een bezetene. :shock: Ze poept ongeveer 1x per dag en krijgt Friso 1.

Hoort dit??? Of moet ik extra vocht gaan geven?? Maar hoe dan, gewoon een flesje met een beetje Bar-le-duc ofzo??

HELP!! Mama zijn valt niet mee :shifty: …maar het is wel leuk :inlove:

gefet niets hoor!!!

De darmpje zijn nu gewend aan het moeten functioneren, dus is heel normaal hoor deze ontlasting!! als het echt harde kleine keuteltjes gaan worden zou je een drup olie in het flesje kunnen doen…Dan komt ze zo weer van haar poep af :mrgreen:

JE zou ook wat extra water aan de fles kunnen toevoegen dus geen 180 cc water met 6 scheppen

maar 190 met 6 scheppen :wink:

Moeilijk maar inderdaad eeeeeerrrrrggg leuk :inlove:

ben je pas overgestapt van voeding?

MEestal werkt idd een beetje extra water met de voeding het beste… maar dan moeten ze de voeding wel zoveel mogenlijk op…

Als je ziet dat ze echt moeite heeft kun je haar een beetje helpen door te fietsen met haar beentjes… of haar beentjes in kleermakerszit en met de klok mee ronddraaien…

Hier maanden getobt met de poepjes van Tessa in het begin…

Moet nu nog opletten met wat ze eet…

Olie mag niet meer!!! Is gebleken dat daar iets verkeerds inzit… Jammer, want het hielp idd wel.

Zou gewoon beetje meer water erin doen, kijken of dat helpt…

@wisje wrote:

Olie mag niet meer!!! Is gebleken dat daar iets verkeerds inzit… Jammer, want het hielp idd wel.

Zou gewoon beetje meer water erin doen, kijken of dat helpt…

:shock: Zegt wie??

Wordt hier gewoon nog geadviseerd door het cb hoor. :eh:

Echt waar???

Hier zijn het cb dat het dus niet mocht :? :? :? :?

mijn dochtertje krijgt bv en dus moet ik vitamines bijgeven (D en eerst ook K) en die zitten in olie! zuivere archaide olie (pinda olie is dat geloof ik? :think: ) ik denk dus niet de het veel kwaad kan.

overigens poept ze als een tierelier 8)

hier wordt ook gewoon een druppeltje olie geadviseerd door het cb hoor…Als je gewoon zonnebloemolie gebruikt kan er toch weinig mis gaan?

Leuk die verschillende adviezen op het CB. :evil:

Maar ik gaf Tycho altijd wat extra water erbij als ik zag dat hij lekker aan het persen moest.

(was trouwens wel makkelijk dat hij moest persen. Ik wist gelijk dat ik de luier kon verschonen. Als hij wat 'makkelijkere’poep had werd ik altijd verrast door de lucht :sick: ).