babykleertjes gekregen van kraamvisites

Hallo,



Ik vraag me af wat jullie doen, als jullie kleertjes gekregen hebben van kraamvisites die jullie eigenlijk niet zo mooi vinden?? Het staat eigenlijk ondankbaar om die niet te gebruiken, maar ondertussen vind je het toch niet mooi…



Hier kregen we gelukkig erg weinig wat ik niet mooi vind, ik vind wel een paar die ik niet zo erg mooi vind, maar ja… wat doe je dan ermee?

gewoon niet aantrekken!!!



ze zien toch niet elke dag wat je kindje aanheeft…

en je hoeft ook niet alles mooi te vinden toch??!!

ik zou het niet aantrekken hoor, ik ga toch ook niet in kleding

lopen die ik niet leuk vind.

Misschien kan je het als je wil verkopen hier of op marktplaats

Lekker laten hangen in de kast.



Je krijgt toch zo veel dat zelfs leuke dingen maar 1 x worden gedragen.

En als ze een grotere maat hebben lekker weggeven of op marktplaats zetten.

wat ik niet mooi vond, heb ik ze ook niet aangetrokken!

ik zou het misschien aandoen als ik perongeluk wat achter lig met de was



ik doe de kleertjes die ik het mooist vind het vaakst bij haar aan, dat geldt ook zo voor de kleertjes die ik zelf heb gekocht.



Ik vind het trouwens wel altijd leuk om de kleertjes aan te doen als we die mensen weer zien, soms hebben ze het niet eens door dat zij dat gegeven hebben haha :slight_smile:

Jullie beantwoorden wat ik eigenlijk al dacht. Thx! :thumbup:



Hier worden de kleertjes ook vaker aangetrokken die ik het mooist vind, haha. Moet die alleen niet in de was zitten. :slight_smile:



Sommige rompertjes vind ik niet mooi, maar die zit toch onder “gewone” kleren, dus dat scheelt wel weer inkopen van rompertjes. :lol:

de dingen die we mooi vinden trekken we het vaakst aan

dat geldt ook voor de handige kleertjes, en vaak zijn gekregen kleertjes niet uitgezocht op handigheid…

een keer kregen we iets dat ik wel zo afschuwelijk vond (het was voor een jongetje en zelfs een jongetje zou ik het niet aantrekken) dat het snel in de zak met kleertjes is gegaan die weggingen.

ik heb maar 1trui gekregen die ik echt niet aan heb gedaan.

soms vond ik kleertjes niet zo, maar als mijn man hem dan aanklede vond hij dat wel mooi hadden ze toch een keer aan :mrgreen:

maar ik zou het echt niet aan trekken als je het niet mooi vind.

Ik gebruik minder mooie dingen alleen als ik zwaar achterloop met de was…of ik gebruik het als pyamaatje als ze veel gespuugd heeft ofzo.



Er zijn een paar dingen die ik Isa echt nevernietnooitniet aantrek, maar dat heeft iedereen wel denk ik… :wink:

@salt wrote:

Hallo,



Ik vraag me af wat jullie doen, als jullie kleertjes gekregen hebben van kraamvisites die jullie eigenlijk niet zo mooi vinden?? Het staat eigenlijk ondankbaar om die niet te gebruiken, maar ondertussen vind je het toch niet mooi…



Hier kregen we gelukkig erg weinig wat ik niet mooi vind, ik vind wel een paar die ik niet zo erg mooi vind, maar ja… wat doe je dan ermee?




Mail anders wat foto’s. Ik heb ook dingen die ik niet mooi vind of juist dubbel gekregen heb, dan kunnen we ruilen :mrgreen:

ik heb hier ook kleren gehad nou die zou ik haar dus echt niettttttttt aandoen, t is heel jammer want mensen geven cadeautjes als met goede bedoelingen en soms zijn t nog dure dingen ook, maar als ik het echt lelijk vind dan ehmm is dat jammer



Wawa dat is op zich wel een leuk idee ja! ik moet dan alleen ergens in een doos gaan zoeken, eens kijken wanneer ik tijd heb

Nou, dan ben ik erg…



Ik zeg het namelijk gewoon… :shifty:



Als ik het uitpakte en het was echt mijn ding niet, dan zei ik…

Ik waardeer het enorm dat er moeite is gedaan om iets uit te zoeken, maar ik wil wel zo eerlijk zijn en zeggen dat het onze smaak niet is en we het dus ws nooit zullen aantrekken.

Vind het best genant om te zeggen, maar nog genanter om mensen in de waan te laten dat je het geweldig vind.



De meest gehoorde reactie was… oh snap ik hoor, kleding is heel persoonlijk en wij zijn er eigelijk helemaal uit (oudere mensen) of ieder een eigen smaak… Ik ruil het wel, waar zal ik eens voor kijken dan?



En dan gaf ik bv aan dat rompertjes in een bepaalde maat altijd goed waren of spijkerbroeken voor Peter en blousjes van de h&m…



We zijn nog steeds goed bevriend hoor met die mensen en 1 tante gaf me een knuffel en zei me het honderd keer meer te waarderen dan dat ik het aannam en vervolgens onderin de kast pleurde…



Ik kan dat ook niet, net doen alsof bedoel ik… volgens mij is het van mijn gezicht te lezen als ik het niks vind. :eh:

@Cell wrote:

Nou, dan ben ik erg…



Ik zeg het namelijk gewoon… :shifty:



Als ik het uitpakte en het was echt mijn ding niet, dan zei ik…

Ik waardeer het enorm dat er moeite is gedaan om iets uit te zoeken, maar ik wil wel zo eerlijk zijn en zeggen dat het onze smaak niet is en we het dus ws nooit zullen aantrekken.

Vind het best genant om te zeggen, maar nog genanter om mensen in de waan te laten dat je het geweldig vind.



De meest gehoorde reactie was… oh snap ik hoor, kleding is heel persoonlijk en wij zijn er eigelijk helemaal uit (oudere mensen) of ieder een eigen smaak… Ik ruil het wel, waar zal ik eens voor kijken dan?



En dan gaf ik bv aan dat rompertjes in een bepaalde maat altijd goed waren of spijkerbroeken voor Peter en blousjes van de h&m…



We zijn nog steeds goed bevriend hoor met die mensen en 1 tante gaf me een knuffel en zei me het honderd keer meer te waarderen dan dat ik het aannam en vervolgens onderin de kast pleurde…



Ik kan dat ook niet, net doen alsof bedoel ik… volgens mij is het van mijn gezicht te lezen als ik het niks vind. :eh:




jij bent helemaal niet erg!! ik denk dat ik dan erger ben om scheinhijlig te zijn :silenced: :mrgreen:

ik vind het goed van je dat je zo eerlijk durft te zijn…ik zou het niet kunnen

ik ben van plan om eerlijk aan te geven als ik het niet mooi vind! Ik vraag dan gewoon of ik het bonnetje mag om het te ruilen… omdat ik het jammer vind… dat ik gekregen spul niet goed kan benutten!



Alleen een pakje die ik nu al heb gekregen… die gaat in de zak voor naar een kindertehuis… bah… walgelijk ding… :oops:

ik leg het op de creche als reserve kleertjes… :angel:



zat een pakje bij die de leidsters hem dus ook niet aantrokken, dan kreeg hij wel leenkleertjes van ze :mrgreen:

Ik deed sommige als pyama gebruiken of idd als reservespul in de tas…

Als het echt erg was,wat ik niet echt heb gehad,dan had ik t wel gezegt denk ik :think: :angel:

Of ik gebruikte het voor een hangdag binnen of als ze beginnen met kruipen als kruipbroekje geeft t ook niet als t stuk ging of niet meer schoon werd :mrgreen:

hoewel ik eerlijkheid roem… zou ik niet zeggen dat ik het niet mooi vind.

Het gaat maar om een pakje… en voor die mensen een teleurstelling als ik dat zou zeggen.

scheelt natuurlijk wel welke relatie je met iemand hebt.

misschien dat ik zou zeggen… heb je het bonnetje nog wat ik heb liever een maat groter/kleiner… dan ruil ik het even om… (goh wat jammer… ze hadden het zelfde pakje niet meer)…

oh neeeeeeeeee ik ben een leugenaar…





ik zou het niet aantrekken… inderdaad op de creche leggen of weggeven (naar de kringloop of zo).

Ik heb enkele hele erge pakjes gehad, die trek ik dan 1 keer aan voor de foto en dan in de afrikazak

afhankelijk van hoe goed ik de persoon ken waar ik dat lelijke pakje van heb gekregen (helaas ook dit keer weer!) heb ik het wel gezegd.



Inderdaad heb je daar meer aan en is eigenlijk voor de gever leuker dan dat ze geld uitgeven aan iets wat in kast behalnd!



gr

muts