Babykleding meisje maat 50

Ik ben eind augustus uitgerekend van (als het goed is) een meisje :inlove:



De jongens hebben allemaal de eerste 3-4 weken in maatje 50 gezeten, dus ik verwacht dat ons meisje dat ook wel de eerste weken nodig heeft, ze groeit tot nu toe netjes op schema.



Ik vind het erg moeilijk om in te schatten welke kleding nodig is qua weer (korte of lange mouwen), maar ik wil buiten het eerste setje toch wel 2 setjes met lange mouwen in maat 50 hebben liggen en misschien ook wel 1-2 setjes met korte mouwen.



Heeft iemand dat toevallig nog liggen voor een leuk prijsje?

Ik heb wel het een en ander liggen, zal ik even een foto maken? Wil je echt roze?

Wat leuk! Gefeliciteerd nog met je zwangerschap.



Ik heb nog wel wat liggen en zal even kijken wat voor setjes ik heb.

ik heb ook nog genoeg liggen ,maar geen pb terug meer gehad van je :wink:

@Mam van 2 wrote:

ik heb ook nog genoeg liggen ,maar geen pb terug meer gehad van je :wink:
Ik had pb gestuurd volgens mij :think:



Edit. Nog even gekeken en op 15/04 een pb gestuurd :wink:

Foto’s zou ik erg fijn vinden.



Marlous79, het hoeft niet alleen roze te zijn. Die eerste weken vind ik draaggemak wat belangrijker.

@sassie1980 wrote:

@Mam van 2 wrote:
ik heb ook nog genoeg liggen ,maar geen pb terug meer gehad van je :wink:
Ik had pb gestuurd volgens mij :think:



Edit. Nog even gekeken en op 15/04 een pb gestuurd :wink:




Nou ik heb hem serieus niet in mijn inbox hoor :?

Wauw wat leuk zeg een meid erbij straks :inlove: :inlove: :dance: :dance:

Ben je nog op zoek? Ik heb van Annelotte nog best wat liggen hier :thumbup:

Ik heb vandaag 2 tassen gekregen van iemand uit de wijk (ken ik alleen van hallo zeggen als we elkaar onderweg tegenkomen op de bakfiets) dus die ga ik morgen even uitzoeken. Ze zei dat het maatje 50 en 56 was, maar haar meisje is in november geboren, dus ik weet niet wat ik ervan kan gebruiken qua jaargetijde.

Oh wat lief :thumbup: Zeker als je haar verder niet echt kent! Ik hoor het wel :wink: Maar mijn kleine maat 50 en 56 zijn ook vooral van de winter, we hebben natuurlijk sowieso weinig lekker weer gehad :thumbdown:

ik heb ook nog wel wat. zal even kijken en dan pm ik je