Heeft iemand enig idee welke winkels, welke merken ‘grote’ maten babykleding verkopen? Qua broekjes is het niet zo’n probleem, het gaat vooral om shirtjes. Vanaf maat 92 zijn die amper/niet meer met ‘drukknoopsluitingen’ bij het hoofdsgat te koop…en zonder zijn die hoofdsgaten over het algemeen wel errug klein… :thumbdown:
Iemand suggesties?
Nee sorry, ik heb geen idee.
Hier juist een klein smal ventje.
Je dochter is zeker een lekkere stevige dame dat ze al maat 92 nodig heeft?
Lief Suzanne
voor een meisje??
name it
lief
beide loopt tot mt 104 en heeft knoopjes in de nek
:think: :think: weet er nog veeeeel meer… maar op dit moment even niet
wij hebben precies hetzelfde probleem
hema shirt stretch IDEAAL…
@suzusuzu: Op dit moment past ze van de meeste merken nog wel in 86, maar als ik nu shirtjes ga kopen, dan wordt het 92. Broekjes verschillen heel erg in lengte, breedte, … lastig is dat…
@Pitje27: Voor een meisje inderdaad. Ik ga eens kijken bij Lief! (al vind ik dat dan weer best duur :silenced: ) en Name it. Hema ben ik niet zo’n fan van wat betreft babykleding.
Villa Happ! En valt ook nog eens lekker ruim 8)
@peter&caren wrote:
mm… ruim bij de nek… maar niet in de breedte. vind dit nogal kort vallen…mt 98 valt meer als 92
Oh…nou bij mij valt echt alle kleding die ik ervan heb ruim, zowel in lengte als breedte. Jayden kan bijv. van de H&M al een poosje geen 86 meer aan, maar de truitjes en vesten van Villa Happ zijn allemaal nog 86 en zitten echt ruim, moet van 1 shirt de mouwen zelfs nog omslaan, en hij is groot voor z’n leeftijd.
Maar goed, het ging geloof ik om knoopjes op de schouder in maat 92, en die hebben ze daar iig
@peter&caren wrote:
Maar goed, het ging geloof ik om knoopjes op de schouder in maat 92, en die hebben ze daar iig
dat wist ik niet… misschien ook nog grotere mtn met knoopjes (zover je weet)?
@peter&caren wrote:
Daar heb ik één keer een truitje van gehad, was inderdaad erg ruim in de breedte, maar ook super kort, dus dat schiet niet op, want Jinthe is vooral lang.
Maar ik kan er eens kijken, wie weet hebben ze toch iets.
Rainbowbabies. Maat 86/92 valt daar als MINSTENS 92, en die hebben drukknoopjes. De rompers zelfs tot 98/104 met knopen.
@peter&caren wrote:
nou villa happ valt zeker een maat kleiner, idd ruim bij hoofd maar qua breedte en lengte echt niet
Ik bedacht me ineens nog een merk.
Benneton, N.oah heeft daar twee setjes van en past nog in maat 68 daarvan. Moet de broek ervan omslaan en de mouwen. Bij de h & m heeft hij maat 74.
Ook valt het breed. Het is wel wat duurder.
Liefs Suzanne
VillaHapp heeft ook een 86+ maat.
Die hangt echt bij de babykleding en heeft dus ook nog knoopjes, maar valt groter/ langer als 92 bij de peuters!
@mamaMarije wrote:
VillaHapp heeft ook een 86+ maat.
Die hangt echt bij de babykleding en heeft dus ook nog knoopjes, maar valt groter/ langer als 92 bij de peuters!
klopt nu je het zegt… 86+ ja…