babykamer ruikt nog naar verf! TIPS???

Ik ben nu richting het einde vd zwangerschap en alles is bijna schoongewassen etc.

Maar de babykamer blijft maar ruiken naar verf. EN ik heb maar 2 plankjes met lak gedaan. De muren waren met speciale reukloze verf.

Heeft iemand tips???

Ik vind persoonlijk wierrook erg lekker ruiken maar NIET voor in de babykamer. Die wil ik fris houden.

Raam open, schoonmaken, niets helpt…

Je moet er van houden: van die zwitsalgeurbuiltjes. Ik weet niet of dat helpt? Hier heeft het wel geholpen.

@Kwakje wrote:

Je moet er van houden: van die zwitsalgeurbuiltjes. Ik weet niet of dat helpt? Hier heeft het wel geholpen.

Dit dacht ik ook of gewoon de komende tijd heel veel laten luchten, filters open, ramen op de haakjes?

Wat ook nog een idee is, zon geurpotje met stokjes en dan om de paar dagen even omdraaien. Succes. :thumbup:

Jep, zwitsal geurbuiltjes :mrgreen:

Heerlijk, alles ruikt hier naar baby :inlove:

Had em ook in de kledingkast gehangen, ruikt de kleding ook zo lekker!

thnx!

Ik had er nog nooit van gehoord maar ga het zeker proberen!

Ik vind zwitsal heerlijk ruiken hihi

ik ken meerdere tips.

Zelf ben ik erg van het neerzeten vsan wat bakken met ongebruikte, gemalen koffie om de geur op te nemen (helpt na een dag of 2 goed)

Maar ook het neerleggen van uien (maar ja of je daar nou blij van wordt op de babykamer)

Het neerzetten van schotels met zout of bakjes met melk met karnemelk schijnen te helpen (die heb ik nog nooit gebruikt)

De snelst afdoende is een bak warme azijn neer te zetten om de geur eruit te krijgen dit werkt heel goed!

Wat Mamy zegt. warme azijn (kun je ook nog een doorgesneden citrusvrucht indoen) en evt gecombineerd met koffiepads die je op de planken op schoteltjes legt., Elke dag minstens een kwartier lekker alle ramen open en de deur open. Wierrook heb je ook een zuiveringshout variant van, die hoef je niet eens perse aan te steken maar kun je ook in kegeltjesvorm neerzetten. Geeft geen extreme geur nl wanneer je het niet aansteekt. :thumbup:

Mocht het allemaal niet baten en kun je geen zakjes vinden van de Zwitsal kun je zelfs nog overwegen om een oliebrandertje (weet niet of je ze kent maar is een soort keramieken bakje met eronder een houder voor een waxinelichtje) te scoren, daarin water en een druppel of 4/5 zwitsalolie erin.

hey die oliebrander heb ik inderdaad in huis.

Dat is nog niet eens zo"n gek idee.

Bedankt voor de tips meiden!!! :thumbup:

de radiator flink open helpt ook, door de warmte gaan de schadelijke stoffen sneller uit de verf.

Een olie brander met eucalyptus werkt ook erg goed! Of een bakje met warm water en een schijfje citroen schijnt ook te werken zeggen ze!

Liefs

Summerchild