Jasly groeit zo hard!
Zij is nu al uit al haar maatje 50 kleding uitgegroeit!!! terwijl toen ze geboren was zelfs in de kleinste maatjes zwom!
nu is ze uit dr jasje gegroeit,
Ik ging vandaag shoppen en ik kon tot mijn verbazing nergens een babyjasje vinden van maat 56/62/68 alleen maar grote maten zoals maat 74 ofmaat 80!!
weet iemand waar ik een mooi babyjasje voor jasly kan kopen???
Geen dure want ze groeit er toch snel uit…
iemand tips???
Bij de zeeman kon ik destijds wel goed slagen hoor!1 of gewoon h&m?
Marktplaats…?
jaa!!! marktplaats!!!
zeeman ben ik nog niet geweest, moek nog gaan…goed idee!!! morgen wat te doen!!! heb gewoon een dik vestje gehaald van maatje 68 bij hans textiel, vind hans textiel echt leuk, ze hebben daar een Little me collection echt leuke kleertjes met steeds een ander dierentuindier erop!! en natuurlijk lekker goedkoop, want nou zie ik maar weer dat ze steeds maar iets 2 of 3 keer aan heeft gehad…
ik had voor nano toen ie zo klein was zelden een jasje. In de kinderwagen ging ie altijd in de babywrapper oid (zo’n inwikkeldoek, lekker warm!) en dan gewoon dekentje erover heen. Vind een jasje bij echt kleine babietjes helemaal niet handig.
Hieke had ook geen echt jasje. In de kinderwagen een extra dekentje en klaar. In de maxi cosi had ik ook een voetenzak, ook warm genoeg inderdaad.
Als je al een jasje wil gebruiken: Zeeman idd!
Heb me er helemaal suf geshopt laatste dagen, super leuke dingen voor weinig!
hoii
ik had hier een roze jasje gekocht voor lindsay bij de zeeman
de enigste dikke en vond hem zoooooooo (piep) om aan te trekken hij is super stug
ze hadden wel leuke voorjaarsjassen
heb nu maar een espritt jasje gekocht… helaas bij de h&m ook niks leuks
de c&a hier had nog wel 56 en 62 jasjes
maar helaas die miep van mij heeft alweer 68 aan hahha
zooo die groeit hard zeg!!!
hihih jah he alweer 6470 gram
ik moet maandag naar het cb en daar gaan we haar weer wegen,
ik denk dat ze nu wel tegen of over de 5000gr zit!
want ik zie haar ook steeds dikker worden!
lekkere dikke beentjes en armpjes!!echt schattig!!!
ooooooh op marktplaats staan talloze superleuke jasjes voor je dochter :inlove: heb net even gekeken maar echt leuk spul bij hoor!
ga ik gelijk even gluren!!!
Wij hebben bij Tessa een jasje kado gekregen en tja dat spul slijt niet dan he dus die hadden we nu ook nog, maar echt roze… dus voor de zekerheid heb ik tijdens mijn zwangerschap een jasje erbij gekocht in een neutraal kleurtje bij de prenatal gewoon… DIe past ze trouwens eigenlijk niet meer…
In de wagen heb ik meestal ook alleen een mutsje en de deken (ook lekker makkenlijk overleggen hihi). alleen gaat ze in de cosi mee op de fiets en dan vind ik een zak alleen net niet warm genoeg ( mijn zak dan is een oude).
Heb nu ook al een jasje maat 68 liggen winter ook weer gekregen hihi…
Hans textiel is idd wel lekker… alleen is die van ons pas uitgefikt… dus helaas.
Zal ik zo even voor je kijken als Sanna wakker is? Ik heb hier nog weel een paar jasjes liggen, mag je zo hebben :lol:
Tja, ik weet niet echt wat je budget is. Maar heb vandeweek bij Name it een leuk jasje gescored en heb er eentje van Lief! gekocht in de sale…
Allebei rond de €20,-
hier was julia ook uit 50 gegroeit en zoeken naar een winterjasje is hopeloos. ikheb een vestje gescoort bij henk ter hoor en vervolgens een leuke bodywarmer erover gehaald bij de hema!
alle beide wel maatje 68, voor dat je et weet kan ik weer o zoek naar iets anders! en dat voorkomt gepeuter en gepel om zo kleintje in de jas en uit de jas te krijgen!