Binnenkort willen we een babygym aanschaffen. Wat is volgens jullie een leuke? Ik wil er niet een met een hoop knipperende lampjes en andere toeters en bellen. Maar er mogen natuurlijk wel (batterijloze) geluidjes inzitten of wat dan ook. Tips?
Wij hebben er een van Fisher Price, ooit gekocht bij het Kruitvat voor € 12,50.
:thumbup: ding!!!
Nu hebben ze hem daar niet meer voor die prijs denk ik, heb hem namelijk voor Isabel aangeschaft.
Maar het is zeker een succes, Jasmijn vindt hem nu ook geweldig en inderdaad zonder geluid o.i.d.
Groetjes Alex
Ik ben ook lang op zoek geweest, wilde niet te technisch, en ik heb een houten gekocht. Er hangen 3 speeltjes aan, eentje met een spiegeltje, één met houten kralen en één met een houten ring. Verder hebben de stoffen speeltjes rammel- en knispergeluidjes. Ik ben er erg tevreden mee!
…
…
Wij hebben via marktplaats een houten gekocht, met belletjes, kraaltjes en touwtje waar de dingetjes aan hangen, hij is hier een groot succes. Ook bij mama want die houdt niet van teveel plastic in kinderspeelgoed;-)
Sneeze, dat is inderdaad best een leuke en echt niet duur voor 9,95.
Maar Gemmama, een houten spreekt mij inderdaad ook wel aan. Maar zouden ze die ook gewoon in de speelgoedwinkel hebben of zou je daarvoor naar een speciale winkel moeten waar ze alleen houten speelgoed verkopen?
…
Hout mag ook in de mond hoor! Ik heb die van mij op internet gekocht, dus als je de site wilt, stuur maar een PB. (zal even kijken of ik een foto kan vinden)
Wij hebben een hele leuke gekregen dus weet niet hoe duur deze precies is. Het is een kleed (soort slak) en het hoofd is heel dik en knispert. Er hangen 4 stoffen speeltjes aan (vlieg met plastic ringetjes en knispervleugels) een dikke worm, een liefheefsbeestje en een bloemetje. Op het kleed zit ook nog een spiegeltje.
Omdat het gecombineerd is met een kleedje kan ik mijn dochter er ook zo opleggen. Zo kan ze lekker kijken. Soms leg ik het wippertje op het kleed zodat ze dichter op de stoffen speeltjes zit en er dan tegen kan slaan. Ik vind stof wel prettig want dan kan ze meppen wat ze wil zonder dat ze zich bezeerd. We hebben er ook een zelfde mobiel bij boven de box. Heel erg kleurrijk.
…
ik heb die van de prenatal ook, is erg leuk volgens mischa hihi
Biebels, die had ik ook al gevonden op internet. Ik vond hem ook wel leuk. Ik heb gezocht waar hij het goedkoopst was en daar was hij 29,95. Maar dan komen er nog verzendkosten bij. Bevalt hij jullie goed?
Vanaf welke maand spelen beebjes dan met zo’n gym?
Onze kerel kijkt ernaar maar spelen ho maar…alleen als hij het toevallig aanraakt zit er beweging in :think:
@Miepel wrote:
Biebels, die had ik ook al gevonden op internet. Ik vond hem ook wel leuk. Ik heb gezocht waar hij het goedkoopst was en daar was hij 29,95. Maar dan komen er nog verzendkosten bij. Bevalt hij jullie goed?
Ja