Babygym of speelkleed

Ben weer eens lekker besluitloos



Wat vinden jullie leuker voor een babytje :inlove:



Edit beheer: babyvraag---->babyvraagjes

2e :inlove: :inlove: :inlove:



wel voor een meisje :inlove:

Ik vind die eerste echt superleuk, waar heb je die gevonden als ik vragen mag? (mag via pb :wink:)



Vind het altijd handig van zo een dat je ze makkelijk overal boven kan zetten, bijvoorbeeld ook boven de wipstoel.



Die tweede is ook leuk, maar vind hem erg druk en erg roze, lijkt me voor een echt kleintje moeilijker te onderscheiden.

ik de bovenste, stabieler, en ook als ze beginnen te stappen erg handig om ze er mee te leren lopen, veel mensen gebruiken hem maar tot ze er onder kunnen liggen , maar dat hoeft dus niet.

Ook makelijk schoon te maken.

Ik vind de bovenste zelf fijner in gebruik :thumbup:

Ik zou voor de babygym gaan. Wat de anderen zeiden, is idd ook handig bij de wipstoel te zetten.



Ik vind ze trouwens wel beide erg leuk om te zien.

Die bovenste is veel handiger, kun je inderdaad bij een wipstoel zetten, of gewoon op een kleed en dan heb je hetzelfde effect als de onderste.

Ik wil ook wel graag weten waar je die bovenste vandaan hebt! Vind m erg leuk!

De bovenste inderdaad handig in de wipstoel.

Maar ik vindt het ook gewoon een veel leuker ding.



Het kleed vind ik persoonlijk een heel klein beetje heel erg histerisch qua kleuren enzo.

De babygym is veel rustiger, en leuk ook met die (houten?) muisjes



:-*

Koop gewoon de bovenste en ik heb de onderste maar dan net anders (iets minder eh… hysterisch :lol: :oops: ), die mag je zo van me overnemen :mrgreen:

Heb toch maar die roze gekocht, zit een spiegeltje bij en een plaat waar ze met de voetjes of handjes tegenaan moeten schoppen/slaan.



Wij hebben een hoog wippertje Titanium swing en ben bang dat ie daar niet onder kan.



Hij komt trouwens van Babywalz :inlove:

Een babygym.

We hadden eerst een speelkleed, maar hij kon bijna niet bij de hangattributen. Zo hoog hangen die dingen.

Bij een babygym, kun je het boven de wipper hangen en kan het kindje er makkelijk bij.

En wij hebben een babygym, waarbij je de hangers kunt verstellen en je ze ook lager kunt hangen.



Ik vind het speelkleed trouwens wel echt heel erg druk. Dat ze zulke dingen maken zeg. :shock:

Heb er nu spijt van, pfffffffffff hoe besluitloos ben ik wat een muts zeg :wall:



Ben in staat om ook die andere er gewoon bij te kopen :oops: :oops:

Waarom heb je er spijt van als ik het vragen mag?

@Mariiyelle wrote:

Waarom heb je er spijt van als ik het vragen mag?




Omdat ik gewoon echt geen keuze kan maken, en ze echt beide heel erg leuk vind.



En hubbie vind die roze leuker, dus heb ik hem maar besteld, en nu denk ik die andere is ook wel heulllll leuk :lol:



wat een muts he :mrgreen: :mrgreen:

heel eerlijk:

Kobe heeft zowel een speelkleed (neen, geen roze :wink: ) als een babygym hier bij ons !

Hij zit nog steeds graag in de relax en dan speelt hij met de babygym…

het speelkleed heeft hij weinig interesse in.



Dus ik zou voor babygym gegaan zijn, maar ik zie dat je al besteld hebt (en spijt van)… toch beiden dan maar ???



Gerda

vraag je een babygym als kraamkado. Heb je ook beide!! :wink:

J. is helemaal fan van een speelkleed. hij slaat er tegenaan met zijn handjes, probeert de beestjes te pakken en oefent met draaien.

wij hebben een wipstoel waar al een boog met speeltjes opzit, alleen wordt hij er redelijk nerveus van omdat dat telkens voor zijn gezichtje heen en weer wiebelt.

Sanne is helemaal dol op haar speelkleed, ze rolt nu ook om (en om en om) en dat gaat niet zo makkelijk onder een babygym (en zeker niet in de wipper). Ze heeft op haar wipper zo’n boog met speeltjes en dat was leuk toen ze nog stil lag, maar dat moeten we nu niet meer doen. Wij hebben trouwens hetzelfde soort kleed (ander kleurtje), daar kunnen ze heel lang mee doen hoor (de bogen kunnen er af en er zitten ook speeltjes in het kleed). En het is makkelijk mee te nemen!!! Dus geen spijt hebben.

Babygym is overal plezier. Latra gebruikt hem in de box, in de wipstoel, in de bumba en ook op het kleed op de grond en dan neemt ze hem geregeld mee met haar voeten naar een andere plek.

Het speelkleed wat jij showt op de tweede foto, die hebben wij ook gehad, ik heb hem net verkocht toevallig.

Hier is er heel veel mee gespeeld hoor, liggend op de rug, op de buik, zittend, tot bijna een jaar heeft ze er echt veel plezier mee gehad.

Ik vind hem nog steeds keileuk, als er hier nog een derde meisje komt, zou ik hem zo weer kopen. :inlove:

Babygym hebben wij nooit gehad, wel drie speelkleden :oops: , dat dan weer wel…



Maarre, als je ze beide zo leuk vindt, dan koop je ze toch gewoon allebei? Het lijken me allebei dingen die hun geld wel op gaan brengen, en het is altijd weer door te verkopen achteraf.

Misschien is de babygym ook nog wel een leuk kado-idee voor de Sint? :wink:

@Pé wrote:

Ik vind het speelkleed trouwens wel echt heel erg druk. Dat ze zulke dingen maken zeg. :shock:




Beetje jammer weer, deze reactie… :roll:

Dat jij het hysterisch/druk/niet mooi vindt, dat kan uiteraard, het blijft een kwestie van smaak natuurlijk.

Maar er zijn ook genoeg mensen (waaronder ik dus) die zoiets wél helemaal leuk vinden, en daar worden ze dus voor gemaakt.