babyfoonstoring door ambulancepost

Hoi,



Wij wonen op zo’n 50 meter van de ambulancepost. Van hieruit rukken de ambulances uit en de post heeft ook een zenderinstallatie voor oproepen.



Hier ligt dus het probleem wat betreft onze babyfoon. We hebben een babyfoon van Nova Star. Hij doet het overal heel erg goed, maar bij ons thuis dus niet :? . Steeds slaat hij aan terwijl er Ruben stil is en horen we een hoop gekraak of geklik. Ook zijn de batterijen vrij snel leeg doordat hij dus steeds aanslaat. Veranderen van kanaal en band helpt niet. We hebben alle 30 al geprobeerd en de storing blijft.



Weet iemand een babyfoon die we wel kunnen gebruiken? Ik zet onze huidige helemaal niet meer aan omdat hij toch niet te vertrouwen is.



Groetjes Stephanie

ik wilde dus gaan zeggen dan moet je de nova star kopen maar die heb je dus al :think: en die is normaal gesproken echt heel goed wij krijgen er nl nooit andere geluiden binnen. Ik had eerst wel het raam (in de zomer) openstaan en toen kregen we dus de geluiden van buiten ook binnen dus nu maar gewoon deur open en raam dicht als ze gaat slapen. (mss dat dat bij jullie ook scheelt?)



andere babyfoon zou ik niet weten want je hebt in principe een supergoeie mijn vriendinnen hebben deze babyfoon ook en hun zijn er ook heel tevreden over. Heb je de producent/fabriek al gebeld??



Claudie

Dan zou je een babyfoon met dect technologie moeten gebruiken denk ik, philips heeft deze in het assortiment, maar welk type precies weet ik niet uit mijn hoofd!

Nova Star is een dect babyfoon :wink:

@secreetje wrote:

Nova Star is een dect babyfoon :wink:




hmmmmmmm :doh: tja…dan weet ik niks beters dan verhuizen :wink: :wink:

Wij hebben op onze telefoon een babyfoonfunctie zitten. Als Lienke huilt dan gaat de telefoon op de telefoon beneden over en kunnen we precies horen wat ze doet.



Groetjes Renate

ik heb de alecto dect, en die is echt ideaal… had bij lucas de philips(weet het typenummer niet meer) en dat was een grote ramp, continu storen… Deze is echt ideaal… maar ja ik woon dan ook niet vlak bij een ambulancepost :think:

Uhm beter dan ‘dect’ bestaat volgens mij niet…



(Ik gebruikt eigenlijk helemaal geen babyfoon :roll: )