Babyfoon

Zijn hier al dames die ervaringen hebben met een babyfoon. Ik wil graag een babyfoon straks. Als de kleine boven in bed ligt en wij beneden zitten, wil ik graag goed horen of alles goed gaat in het babykamertje.

Maar er zijn er zoveel en ook zoveel soorten :o :-/

Ik ben er wel uit dat ik een Dect babyfoon wil. Maar dan nog zijn er zoveel over.

Zouden jullie je positieve of negatieve ervaringen neer kunnen zetten over jullie babyfoon, als jullie er ééntje hebben?!

Alvast bedankt.

Misschien moet ik dit wel bij babypraat zetten :-/ Daar zijn misschien wat meer ervaringen. Maar hier zijn ook vast wel moeders die al moeder zijn ;D Ik zet hem bij allebei :wink:

Hoi Wurmpje,

Voel je je al wat beter? (Een tijdje geleden was je zo misselijk enzo…).

Een interessante vraag, want wij gaan binnenkort ook voor babyspulletjes kijken. (Ik kan niet wachten!!!).
Ik denk dat we voor de babyfoons gewoon naar de winkel gaan en vragen of we er een paar mogen horen. Ik weet niet zo goed de verschillen tussen de verschillende soorten transmissie. Wij hebben dect-telefoons in huis en die werken prima. Maar ik weet niet wat de andere mogelijkheden zijn.
Ach, zo’n verkoper moet ook wat te doen hebben he? Ik denk dat we voor gewone eenvoudige (niet al te dure) gaan. Ik las in een blaadje dat je ze ook al met een cameraatje hebt, dan kun je meteen de kleine zien. Maar al die poespas hoeft voor mij niet zo.
Okee, hier heb je natuurlijk geen fluit aan, hahaha. Succes en hopelijk krijg je bij babypraat leuke tips!

Liefs,
Lissie

Wij nemen een Philips Dect babyfoon. Mij vriend werkt bij een Philipsafdeling waar hij deze tegen korting kan krijgen en hij komt goed uit de tests.