Babyfoon voor op vakantie

Ik wil nog een babyfoon aanschaffen voor de vakantie.



Maar weet niet welke een echt goed bereik heeft, zonder storing.

Heb al heel wat afgelezen op kieskeurig, maar kom er niet uit.



We willen het liefst DECT, om geen andere kindjes op je babyfoon te krijgen. En ook geen walkie talkie van het personeel er doorheen te horen.



Bereik moet goed zijn.



Iemand ideeen, we willen maximaal 75 euro uitgeven

alecto dbx-88!

Philips Avent :slight_smile:

wij hebben de dure evrsie dus ik denk niet dat dat een optie is voor alleen op vakantie.

Wij hebben de Philips SCD530



transmissie: DECT

aantal kanalen: 120

max. bereik buiten: 350 m



hijis tussen de 87 en 157 euro op kieskeurig.

En moet zeggen ik vind hem ideaal.

Kan er door heen praten en muziekjes continue afspelen.

Maar ja voor zomaar erbij…wel een dure dan :lol:

@angelbaby wrote:

Philips Avent :slight_smile:




Hier ook en prima bereik en wij waren 60 euro kwijt aan deze.



Ik kan hier mee naar de overkant van de straat lopen.

Omdat je het over personeel met walkie talkies hebt ga ik er voor het gemak vanuit dat je op een resort oid zit.



De Philips Avent zou ik dan juist ten zeerste afraden als je hem wilt gebruiken om bijv. beneden nog even wat te drinken.

Wij hadden deze mee op vakantie en ondanks dat hij een behoorlijk bereik moet hebben heeft ie dat echt niet. Het bereik kwam niet eens tot het zwembad en dat was niet ver weg en dat was toch wel het minimale wat we wilde halen om niet elke middag op de kamer te hoeven zitten als Fenna sliep.

Gelukkig hadden we er nog 1 bij ons en die redde het met gemak! Was voor mij een onbekend merk en hebben we geleend van schoonzus. Merk zou ik dus na moeten vragen. Zij hebben die ook puur uitgezocht met het idee van vakantie. Enige nadeel vond ik dat hij een soort van telefoongeluid gaf als ze huilde, dus als ze erg onrustig was ging dat ding maar af. Maar als ze rustig was, super ding!



Edit:

Even gegooglelt en gekopieerd van een website. (merk topcom+shop+be)

BABYTALKER 1010 TOPCOM BABYFOON MET GROOT BEREIK



babyfoon walky talky tot 2 km bereik



deze BABYTALKER 1010 is een babyfoon die bestaat uit:

• een baby unit(zender) en ouders unit

• bereik tot 2 km

• 8 kanalen

• LCD display

• de baby unit werkt zowel op batterijen als op netstroom



49,99 euro

Was dat deze die je van je zus mee had genomen?



Ik heb via MP mijn oog op Alecto 88 laten vallen, maar lees wel dat bereik tegenvalt. Ik wil gweoon groot bereik ivm s; aovonds nog iets drinken op terras (All Inclusive)



Maar als je geen DECT hebt kan er dan ook eventueel een walkie Talkie doorheen komen. Wij hadden dat namelijk wel toen we een paar jaar terug een walkie talkie bij hadden…

@klavertje4 wrote:

alecto dbx-88!




eens :thumbup: :thumbup:

@klavertje4 wrote:

alecto dbx-88!




eens :thumbup: :thumbup:

@Anne-marie wrote:

Was dat deze die je van je zus mee had genomen?



Ik heb via MP mijn oog op Alecto 88 laten vallen, maar lees wel dat bereik tegenvalt. Ik wil gweoon groot bereik ivm s; aovonds nog iets drinken op terras (All Inclusive)



Maar als je geen DECT hebt kan er dan ook eventueel een walkie Talkie doorheen komen. Wij hadden dat namelijk wel toen we een paar jaar terug een walkie talkie bij hadden…




Wij hebben ook deze en het bereik valt inderdaad erg tegen.

Voor thuis echt een super ding.

Maar vakantie halde hij het niet tot aan het zwembad.

Terwijl we aan zwembad zijde zaten.

De hele vakantie dus zef ook een middag dut gedaan.

@Anne-marie wrote:

Was dat deze die je van je zus mee had genomen?



Ik heb via MP mijn oog op Alecto 88 laten vallen, maar lees wel dat bereik tegenvalt. Ik wil gweoon groot bereik ivm s; aovonds nog iets drinken op terras (All Inclusive)



Maar als je geen DECT hebt kan er dan ook eventueel een walkie Talkie doorheen komen. Wij hadden dat namelijk wel toen we een paar jaar terug een walkie talkie bij hadden…


Ja dit was degene die ik van schoonzus geleend had. En ik zie dat ie niet eens duur is.



Wij hadden trouwens geen enkele keer last van bijgeluiden, maar je moet em dan ook zelf scherp stellen. Dat is zowel een voordeel als nadeel. Want het is niet handig als er iemand over de gang wandelt en dat ding gaat af :smiley: Maar dat is dus ook in te stellen.



Wij nemen em iig weer mee over 3 weken! Ook heerlijk all inclusive op een resort :smiley:

ik heb ook de alecto, maar het bereik valt erg tegen. bij mij op de camping is het na 200 hooguit 250 meter echt afgelopen. dat vind ik dus wel een groot minpunt. hij red het nl net niet naar de caravan van mijn ouders :roll:

bij de blokker was laatst de alecto dbx-85 in de aanbieding voor 40 euro.

wij zijn er erg tevreden over. misschien is die aanbieding er nog steeds wel?



Fijne vakantie!

Hier de Alecto DBX-82, heeft 3 km bereik (daarom hebben wij 'em ook gekozen). Niet geheel storingsvrij, maar 8 kanalen met elk nog 20 subkanalen dacht ik, dus keuze genoeg om ervoor te zorgen dat je geen anderen hoort. Hebben 'er paar jaar geleden iets van 60 euro voor betaald, geen idee wat ie nu kost.



Geniet van je vakantie!

Waarom neem je geen app? Bijvoorbeeld de babyfoon van Annie? Die gaat over wifi en 3G! Betrouwbare verbinding, en geen ruis en dat voor een paar euro’s. Ik ben er zelf erg content mee

Wij hebben thuis zelfs geen gewone babyfoon meer staan. :dance: